معمولا خانم ها به وجود علاقه ای از جانب جنس مخالف و معاشرت با او در زندگی خود احتیاج دارند، اما آیا اگر دختری دوستمان ندارد ، علایم  مربوط به آن را میدانید؟ همگی این نشانه ها در مقاله زیر ذکر شده اند و  برای آگاهی از آنن ها فقط کافیست تا مقاله زیر را مطالعه کنید.

قطعا همه شما  درباره کتابها  و فیلم هایی با موضوع علاقه یک طرفه یک زن به یک مرد شنیده اید. اگر شما یک زن هستید، ممکن است که گاهی اوقات از دوستتان درباره علاقه فردی خاص نسبت به خودتان سوال کرده باشید و دوستتان هم به اشتباه و با نادیده گرفتن تمام نشانه های عدم علاقه آن مرد به شما، به اشتباه به شما جواب بله داده باشد و شما هم با چشمانی بسته به همه آن نشانه ها نگاه  خواهید کرد و و دچار سوتفاهم خواهید شد. اما اگر مرد هستد و دوست دارید تا متوجه شوید که یک دختر به شما علاقه دارد یا خیر، قطعا این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

چگونه بفهمیم مردی دوستمان ندارد

چگونه بفهمیم یک مرد به ما علاقه دارد (۷ نشانه ثابت شده)

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد؟

 

معمولا درباره رابطه یک طرفه ناشی از عدم علاقه یک زن به یک مرد کتابهای زیادی نوشته نشده است. مردان تمایل دارند  تا فکر کنند که زنان موجودات مرموزی هستند، اما در واقع  حقیقت این است که زن ها طبیعتا  مخلوقاتی قابل پیش بینی هستند. زمانی که یک مرد متوجه این میشود که زنان چگونه فکر میکنند و چه چیز آنها را برمی انگیزد، قطعا کلید ارتباط برقرار کردن با آنها را به دست خواهد آورد.

چگونه می توان گفت که آیا دختری شما را دوست دارد یا خیر؟ ساده ترین راه خواندن ذهن اوست


 

قطعا برای انجام این کار کلیدی جادویی وجود ندارد، اما آنچه که به شما کمک میکند  دیدن و توجه کردن به نشانه هایی است که به آشکارا  فریاد می زنند که یک دختر به شما علاقه ای ندارد. انتخاب با خودتان است،  می توانید  به این که سر خودتان را شیره بمالید ادامه دهد  و بر روی رفتارهای طرف مقابلتان که عملا شما را پس میزند، چشم بپوشانید.

وقتی به او پیغام میدهید، جواب شما را  نمیدهد

زنان موجودات ارتباطی ای هستند. زمانی که برای مردی پیغامی ارسال میشود، حتی اگر او علاقه ای هم به طرف مقابل نداشته باشد، جواب دادن به آن پیغام را به چشم یک وظیفه برای خود میبیند  و این کار را انجام میدهد. اما اگر به یک زن پیغامی  دادید و او جواب شما را نداد و بعدا که حضورا او را ملاقات کردید در پاسخ  به شما گفت که فراموش کرده تا جواب دهد و یا اخیرا خیلی مشغول بوده است، توجیه او را باور نکنید. اگر او به پیام های متنی شما پاسخ نمی دهد، قطعا این اتفاق نشانه ای بدیهی است که او علاقه ای به شما ندارد. حتی اگر دختری قصد داشته باشد که به شما نشان دهد که علاقه او نسبت به شما، نسبت به  علاقه شما به او کمتر است نیز در آخر  باز هم حتما  جواب پیغام شما را خواهد داد.

او همیشه مشغول است

شاید او در کار خود فردی حرفه ای باشد و  در حال صعود از نردبان ترقی باشد، اما اگر واقعا  دختری کسی را دوست داشته باشد، قطعا او  را به عنوان یک اولویت مهم  در زندگی اش قرار می دهد. اگر به طور مداوم به شما میگوید که به خاطر مشغله اش نمیتوانید با شما وقت بگذارند، بهتر است تا چشمهایتان را باز کنید و متوجه بهانه های او که میخواهد شما را ملاقات نکند، شوید.

او دیگر به مکان های قبلی که او را  در آنجا ملاقات کرده اید نمی آید

زنان موجوداتی هستد که بسیاری از کارهایشان را از روی عادت انجام میدهند و  اگر یک پاتوق مورد علاقه داشته باشند، تمایل دارند که با دوستانشان در آنجا  دور هم جمع شوند، البته مگر اینکه کسی یا چیزی در آن جا  وجود داشته باشد که سعی بر این داشته باشند تا از او دوری کنند.

اگر با حضور در محل مورد علاقه او سعی بر این دارید که ملاقاتتان را به طور تصادفی جلوه دهید، اما او دیگر به آن محل نمیآید، بهتر است که قبول کنید او میخواهد تا از شما دوری کند. اگر او به جاهایی که پاتوق شما بوده و در آن وقت میگذرانید نمیآید، این نشان دهنده آن است که او به شما  علاقه ای ندارد.

زمانی که شما میآیید او آنجا را ترک میکند

اگر شما به جایی بروید که او هم در آنجا حضور داشته باشد و در عین حال فرصت کافی برای ترک کردن آنجا را نداشته باشد، سرسختانه تلاش میکند تا شما را نادیده بگیرد و از شما دوری کند.  اصولا خانم ها مواجه شدن را  دوست ندارند و از طرفی هم دوست ندارند  که به شخصی بگویند که به او علاقه ندارند و احساسات او را جریحه دار کنند. اجتناب از دیدن، یکی از رفتارهای مورد علاقه خانم هاست. بنابراین، توجه داشته باشید که اگر زنی به طور مداوم از شما دوری میکند، شاید قصد او این باشد تا با این نشانه ها به شما بفهماند که به شما علاقه مند نیست.

سعی بر این دارد تا از عیب هایش برایتان بگوید

 اگر دختری به پسری علاقه نداشته باشد، به تمام نکات منفی ای که دارد اشاره کرده و آنها را بازگو میکند. او تمام توانایی های خوب را کم اهمیت جلوه میدهد و مثلا میگوید که شبها دیر میخوابد و تا دیروقت بیرون است و یا  سیگار می کشد و اصلا دوست یا شریک خوبی برای زندگی نیست. اشاره کردن یک دختر به همه این  کاستی ها و نکات منفی اش، راهی برای ابراز این است که  به شما بفهماند تا باید شخص دیگری را پیدا کنید که برایتان مناسب باشد و او نیز به شما علاقه ای ندارد.

از این که با شما تنها باشد اجتناب میکند

این مورد نکته ای  بزرگ برای فهمیدن این است که دختری به شما علاقه دارد یا خیر، . اگر همیشه اوست که میگوید کجا همدیگر را ملاقات کنید و اصلا دوست ندارد که با شما تنها باشد، این میتواند نشانه ای از این باشد که او احتمالا به شما علاقه مند نیست. دختری که خوب است و شما را فقط دوستانه دوست دارد و نسبت به شما احساسات رمانتیک ندارد، قطعا دوست ندارد که به احساسات شما لطمه ای وارد کند و قعطا دوست ندارد که این مساله را رک و بی پرده به شما ابراز کند و به وسیله اجتناب از تنها ماندن با شما، سعی بر این دارد که شما دچار سوبرداشت نشوید.

زمانی که شما را ملاقات میکند، هیچ کار خاصی انجام نمیدهد

ممکن است که او  علاقه داشته باشد  تا فقط دوست معمولی شما باشد و نه چیزی بیشتر از آن. اگر زمانی که با هم بیرون میروید، لباس های زیبای خود را نمیپوشد و چندان به خود نمیرسد، این بدین معناست که شما هم باید محدوده دوستیتان با او را رعایت کنید و بدانید که آن طوری که شما به او علاقه مندید ، او به شما علاقه ای ندارد.

نکات دیگری هم درباره شخصی که به شما علاقه ندارد  وجود دارند که آن شخص  ناخودآگاه آن ها را بروز میدهد، مثلا وقتی که او را میبینید بسیار عادی رفتار میکند و هیچ تلاشی برای نزدیک شدن به شما نمیکند، این ها نشان دهنده آن است که سطح علاقه شما دو نفر یکسان نمیباشد و خود این نشان دهنده عدم علاقه آن دختر به شما است.

جلوی شما درباره دخترهای دیگر صحبت میکند

اگر دختری به شما علاقه داشته باشد، تمام توجه شما را برای خود میخواهد و اگر شما درباره دختران دیگر صحبت کنید، احساس حسادت خواهد کرد. اگر او درباره دختران  و دوست های دختری که در زندگی شما هستند به راحتی صحبت میکنند، این بعدین معناست که به شما علاقه ای ندارد.

اگر به نکات مثبت دختران اطراف و در زندگی شما و یا خودش اشاره میکند، احتمالا علاقه ای برای در رابطه بودن با شما ندارد.

هنگام ملاقات با شما همیشه شخصی را همراه خود می آورد

اگر هر دفعه که برای بیرون رفتن قرار میگذارید، به همراه یکی از دوستان خود سر قرار حاضر میشود، قطعا این اتفاق نشانه بزرگی از عدم علاقه او به شما خواهد بود. گاهی اوقات هدف از به همراه آوردن یکی از دوستان، ایجاد یک حایل و فاصله بین شما و او است. فرقی ندارد دوستی که او را همراهی میکند دختر یا پسر باشد،، یک نفر باشد و یا بیش از یک نفر، اگر همیشه کسی همراه او است این بدین معناست که او از جدی صحبت کردن با شما و یا برقراری یک رابطه رمانتیک با شما اجتناب میکند.

او شما را به خانواده و دوستانش معرفی نمیکند

قطعا دختری که به یک پسر علاقه دارد، بی صبرانه منتظر این است که او را با خانواده و یا دوستان خود آشنا کند. البته شاید هم فعلا قصد نداشته باشد تا شما را به مادر و پدر خود معرفی کنید و علت آن هم میتواند خجالت کشیدن باشد و یا این که نمیخواهد شما را تحت فشار قرار دهد.

اگر آماده شده اید و به ظاهر خود رسیده اید و اون همچنان دوست ندارد که شما را به جایی ببرید که خانواده یا دوستانش در آن جا  هستند و یا همیشه جاهای پرتی را برای ملاقات هایتان انتخاب میکند، این بدین معناست  که او زمانی که با شما  وقت میگذارند تمایلی ندارد تا با دیگران رو در رو شود و این حاکی از آن است که او به شما چندان علاقه ای ندارد.

اجازه نمیدهد به حریم شخصی او وارد شوید

اگر او اجازه نمیدهد که وارد حریم شخصی تر او شوید، این بدین معناست که او شما را به چشم چیزی بیش از یک دوست نگاه نمیکند. اگر در حین این که  کنار شماست اما سعی دارد بیش از حد به شما نزدیک نشود، احتمال کمی وجود دارد که اوبه شما علاقه مند باشد.

قطعا هیچ کس دوست ندارد که بدین مساله که شخصی به او علاقه مند نیست اقرار کند، اما هیچ وقت کاری انجام ندهید تا یک دختر مجبور شود و این حرف را مستقیما به شما بزند. قعطا با کمی توجه به نشانه هایی که در اطرافتان هستند و نشان دهنده عدم علاقه او به شما هستند، به احساس او پی خواهید برد. در عوض، این نشانه ها را بپذیرید. مهم نیست که  چقدر او را دوست دارید، اگر او به شما علاقه ندارد، قعطا شخصی که برای شما بهتر باشد و به شما علاقه داشته باشد وجود خواهد داشت.

اکنون که نشانه های عدم علاقه یک دختر را یاد گرفتیه اید، چشم و گوش خود را باز نگه دارید. زیرا رسیدن به یک رابطه عاشقانه آن هم به هر قیمتی، درست نیست.