چگونه بفهمیم چشمان ما به عینک نیاز دارند؟ نشانه های ضعیف شدن چشم چیست؟ دز این مقاله از هاو کن یو ما به نشانه ای که به شما گوش زد می کند چشمان شما به عینک نیاز دارد، می پردازیم. با ما برای برسی این علایم همراه باشید تا تمامی ان ها را برسی کنید.

آیا شما هم برخی اوقات سر درد دارید، آیا شما گاهی اوقات برای خواندن یک نوشته نیاز است که کمی ان را جلو یا عقب ببرید یا زیر چشمی آن را نگاه کنید. شاید زمان دوست شدن با عینک های طبی فرا رسیده است.

اصلا نگران نباشید چرا که به طور مثال در امریکا نیمی از افراد عینکی هستند یا به نوعی از لنز های طبی کمک می گیرند. اما از سوی دیگر شما کاربران هاو کن یو باید بدانید که چنانچه شما از عینک استفاده نمی کنید به این معنی نیست که شما عینکی نیستید. مخصوصا در این دوره که حجوم وسایل الکترونیکی صدمات زیادی به چشمان بسیاری از شما وارد می کند. بنابر این باید به صورت دوره این وضعیت چشمان خود را زیر نظر داشته باشید و همچنین احیانا با مواردی که در زیر اساره می کنیم برخورد کردید سریع به سراغ درمان بروید.

سردرد های مداوم

headache

سردرد می تواند منشا ها و دلای مختلفی داشته باشید که یکی از آن ضعیف شدن چشمان است. اگر سردرد شما در نواحی اطراف یا پشت چشم اتفاق می افتد و دارای ضربان است می تواند یکی از دلایل این سر درد مشکلات بینایی باشد.

تصویر تار و دوربینی

ALT TAG

اگر شما هم گهگدار به هنگام مشاهده، مطالعه و یا دیدن موارد مختلف دید واحی را ندارید و باید با دقت بیشتری به آن جسم خیره شوید تا دیدتان واضح شود پس باید به فکر مشکلات چشمی و همچنین معاینه چشم باشید. در دوربینی در دیدن اشیای نزدیک دچار اشکال هستید و اشیا دور را بهتر از اشیا نزدیک میبینید.

دید ضعیف یا نزدیک بینی

cataract-symptoms-cataract-treatment-wichita-650x350

افراد نزدیک بین فقط وقتی تصویر جسمی را واضح می بینند که جسم به چشم آن ها نزدیباشد.اگر نوشته‌ها و علامتها را در فاصله نزدیک تشخیص می دهید ولی در فاصله دور (نسبت به افراد سالم) نمی‌تواند تشخیص دهید پس با مشکل نزدیک بینی مواجه هستید. که یکی از مشکلات شایع دیداری به حساب می آید.

دو ببینی

در این مشکل گاهی اوقات با وجود یک جسم ولی شاهد دو تصویر هستید. بنابراین اگر شما هم به هنگام مشاهده برخی اجسام با دو تصویر روبه رو هستید باید به سراغ معاینه چشم خود بروید.

اختلال بینایی در نور کم

freedom-and-independence

اگر شما در نور کم و به خصوص در شب ها با اختلال بینایی مواجه هستید و یا به وضوح نمی توانید یک جسم را ببینید و یا مطلبی را بخوانید پس باز هم با یکی از نشانه های عینکی مواجه هستید.

احساس درد در چشم

احساس در در چشم و یا پشت چشم هم از جمله مواردی است که شما باید با معاینه چشمان خود ان را پیگیری و برسی کنید.

مشکلات به هنگام کار با گوشی و کامپیوتر

img_8832-650x350

اگر به هنگام کار با گوشی و یا کامپوتر به خوبی نمیتوانید گزینه ها رو ببینید و نیاز به دور کردن ویا نزدیک کردن صفحه نمایش گوشی دارید باز هم با مشکلات چمی روبه رو هستید.

مشکل در تنظیم شدن چشم با نور محیط

light-at-the-end-of-the-tunnel-650x350

چشمان ما به صورت طبیعی به هنگام قرار گرفتن در محیط تاریک و یا روشن خود را با نو محیط مطابقت می دهد اما گاهی چشمان شما به زمان نیاز دارید تا این اتفاق بیفتد.

مشاهده حاله های نور به هنگام مشاهده نور

earthstrip

نگاه کردن به منابع نور و متعاقبا مشاهده حاله های نور در اطراف آن هم می تواند از جمله موارد ضعیف بودن چشم و نیاز به معاینه است.