چگونه لیبل ضد خش گوشی را نصب کنیم؟ چگونه برچسب محافظ گوشی را نصب کنیم؟ امروز در هاو کن یو به سراغ این دست از آموزش ها رفته ایم که حال دیگر کاملا همگیر است و کمتر کسی را می توان یافت که برای محافظت از گوشی خود لیبل یا برچسب ضد خش نصب نکند. ولی چرا خودمان این کار را نکنیم؟

گوشی های هوشمند، آی پد، PSP ها، دوربین یا دیگر دستگاه های الکترونیکی یک وسیله مهم برای ما هستند. از این رو یکی از مهم ترین بخش های قابل آسیب این دستگاه ها، صفحه ی نمایش آن ها است. برای همین شما به محافظت از آن نیاز خواهید داشت. در این مقاله از وبسایت هاو کن یو دستورالعمل های اساسی برای انتخاب یک صفحه ی نمایش، نحوه استفاده از آن و برخی نکات مفید را خواهید آموخت.

قدم اول: تهیه یک محافظ صفحه نمایش

محافظ ها در اندازه های دلخواه و متناسب با برند و گوشی شما قابل تهیه هستند. این محافظ ها در چهار نوع مختلف در دسترس هستند:

  • محافظ نیمه سخت که نرم و صاف است و تقریبا مانند بطری نوشابه است.
  • محافظ خیلی سخت که شفافیتی مانند شیشه دارد.
  • محافظ خیلی خیلی سخت که بسیار ضخیم است و حفاظت زیادی از دستگاه شما در برابر خش می کند ولی ممکن است دقت لمس صفحه نمایش دستگاه شما را کاهش دهد(محافظ پالستیکی )
  • و ینیل (نرم است و برای جلوگیری از خش استفاده می شود . ما این نوع را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

قدم دوم: کاربرد محافظ صفحه نمایش

محافظ ها فقط برای محافظ از صفحه نمایش در برابر خط، خش و ضرب دیدگی هستند. شما کاربران سایت هاو کن یو باید به غیر از محافظ صفحه ی نمایش برای دستگاه خود قاب هم تهیه کنید تا از صدمات مختلف به دستگاه خود جلوگیری کنید. هر چند امروزه با پیشرفت تکنولوژی در ساخت صفحه نمایش ها و بدنه گوشی ها ان ها به گونه ای تهیه شده اند که تا اندازه زیادی در برابر خطو خشو آسیب مقاوم هستن که از جمله آن ها می توان به گوریلاگلس ها اشاره کرد. ولی برای محافظت بیشتر می توانید از این محافظ ها استفاده کنید.

قدم سوم: یافتن مکانی که کم ترین گرد و غبار را داشته باشد

 برای این کار شما باید مکان مورد نظر را مرطوب نمائید تا گرد و غبار کمتری در فضا وجود داشته باشد. گرد و غبار به راحتی برای کامل شما و نتیجه کار مشکل ایجاد می کنند.

قدم چهارم: دست های خود را بشوئید

دست ها را بشوئید و با دستمال تمیز دست هایتان را خشک کنید.

قدم پنجم: تمیز کردن صفحه نمایش

صفحه نمایش را با الکل یا پاک کننده عینک، تمیز کرده و با یک دستمال نرم و تمیز آن را خشک کنید. برای این کارشما کاربران سایت هاو کن یو از دستمال هایی که معمولا همراه بسته لیبل اراده می شود می توانید استفاده کنید. در صورت در دسترس نبودن از دستمال تلویزیون هم می توانید استفاده کنید. حواستان باشد که پرز یا گرد و غباری روی صفحه نمایش ننشیند.

قدم ششم: بررسی مکان محافظ صفحه نمایش

captureبا دقت محافظ صفحه را از پلاستیک یا بسته بندی اش جدا کنید و بیرون بیاورید و بدون باز کردن بر چسپ آن، محافظ را بر روی دستگاه خود بگذارید تا از مکان دقیق چسپاندن مطمئن شوید. به محل قرار گیری بلندگو یا میکروفون هم دقت کنید. تمام نواحی را به دقت بررسی کنید تا هنگام چسباندن مشکلی وجود نداشته باشد.

قدم هفتم: تمیز کردن ذرات باقی مانده

020 در آخرین مرحله قبل از چسپاندن محافظ صفحه، بار دیگر ذرات باقی مانده بروی صفحه نمایش را تمیز کنید. چون این ذرات باعث ایجاد حباب می شوند اما اثر انگشت مشکلی در چسپاندن به وجود نمی آورد چون توسط محافظ صفحه جذب می شود ولی اگر هم آن ها را پاک کردید کار را راحت تر کرده اید. پس از تمیز کردن نهایی ، دستگاه خود را در زاویه ای بگیرید تا به راحتی چیز های روی صفحه نمایش شما دیده شوند. اگر چیزی بر روی صفحه نمایش نبود به آرامی از همان نقطه ، محافظ صفحه نمایش را بچسپانید.

قدم هشتم: کندن پوست پشت محافظ

پس از نصب محافظ ، پوسته ی پشت محافظ صفحه نمایش به آرامی را بردارید.

قدم نهم: مشکلی به وجود آمد ؟!؟

03

در این صورت شما باید با استفاده از ناخن یا یک چیز نازک ، محافظ را کمی بلند کنید و ذره گرد و غبار را بردارید . مراقب باشید که محافظ را خیلی بلند نکنید چون ممکن است چسپندگی آن از بین برود.

قدم دهم: حذف حباب های هوا

04در صورتی که حباب هوایی ایجاد شده و زیر آن حباب هیچ ذره ی گرد و غباری نیست باید با استفاده از یک کارت، هوای آن حباب را به سمت کناره ها هدایت کنید. مراقب باشید که این کار اگر به زور باشد ممکن از باعث خش در صفحه ی گوشی شما شود.