چگونه فلفل را تزئین کنیم؟ تزئین ساده، سریع، جذاب و البته زیبای فلفل های تند و شیرین با رنگ های زیبا و چشم نواز موضوع امروز وبسایت هاو کن یو است. در این ویدئو و مقاله کوتاه خیلی سریع و ساده با چند مرحله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک فلفل ساده که در هر خانه و آشپزخانه ای یافت می شود را به زیبایی تزئین کنید.  شما ویدئو را در بالا می توانید مشاهده کنید و توضیحات تکمیلی را در مقاله زیر داشته باشید.

dsdsdبرای انجام این کار وسایل و تجیزات و البته زمان زیادی هم نیاز نیست. می توانید دقایقی قبل از آماده کردن میز غذا اقدام به تهیه این موارد بکنید و خیلی سریع آن ها را برای نهار و شام و مهمانی ها آماده کنید. موارد مورد نیاز را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

موارد و تجهیزات مورد نیاز:

  • فلفل های شیرین یا تند
  • گاقوی تیز
  • یک ظرف آب سرد

انتخاب فلفل

captureخیلی راحت فلفل های مورد نظر خود را باید انتخاب کنید، برای این کار بهتر است از فلفل های نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه انتخاب کمنید. در واقع متوسط که این قضیه در رابطه با قطر و سایزشان هم باید رعایت شود. نه خیلی قطور و نه نازک. انتخاب رنگ به سلیقه شماست که مطمئنا با فل فل های قرمز نتیجه مطلوب تر و چشم نواز تر خواهد بود.

برش زدن فلفل ها

ertبرای این کار از چاقوی تیز و مناسب بهره ببرید. سپس هر یک از فلفل ها را بر روی تخته آشپزخانه قرار دهید و شروع به برش زدن کنید. هر چند هنگام برش زدن مقداری دانه های مرکز، جدا میشوند ولی سعی کنید تا جایی که می توانید آن ها را حفظ کنید. چاقو را در مرکز قرار داده و یک برش کامل بزنید. سپس مجدد از دو قسمت ایجاد شده همین کار را تکرار و از قسمت های ایجاد شده یکبار دیگه یک برش بزنید تا به چیزی حدود ۸ قسمت برش خورده برسید. مراقب باشید برش ها خیلی به بالای فلفل نرسد که به باعث جدایی شود.

داخل آب سرد قرار دهید

yughhhحال که برش ها زده شد یک ظرف آب سرد و یخ آماده کنید. آب باید کاملا سرد باشد تا نتیجه بهتری به دست بیاید و برای ۳۰ الی ۴۰ دقیقه به همین صورت ان را رها کنید تا کاملا باز شود و شکل و شمایل یک گل را به خود بگیرد.

به همین سادگی و راحتی شما توانستید یک فلفل را در زمانی کم و به سادگی تزئین و برش بزنید.