چگونه بفهمیم مردی دوستمان ندارد؟ چگونه بفهمیم مردی به ما علاقه ندارد؟ با چه نشانه هایی می توان به این موضوع پی برد که مرد یا پسری به شما علاقه ندارد؟ در ادامه برای شما کاربران به گفته کارشناسان  و روانشناسان نشانه های که به شما می گوید یک مرد یا پسر به شما علاقه ندارد را با یکدیگر برسی می کنیم. با ما همراه باشید.

غالبا زمانی که مردان به چیزی علاقه‌ای ندارند، نشانه‌های خاصی از خود بروز می دهند و یا نشان می‌دهند. آقایان همیشه  در ارتباطات  کلامی بهترین نیستند، به همین دلیل اگر بتوانید به برخی از نشانه‌های دیگری که آن‌ها  از خود بروز می‌دهند دقت کنید بسیار بهتر متوجه علاقه یا عدم علاقه آن‌ها می‌شوید.

 زمانی که یک مرد  و یک زن  به یک‌دیگر علاقه‌مند می‌شوند، نشانه‌های  بسیاری از این که به یک‌دیگر علاقه‌مند شده‌اند از خود  نشان می‌دهند این نشانه ها از رفتارشان گرفته تا نوع برخورد، صحبت کردن، نگاه و .. نمایان می شود و پیام های زیادی را برای شما به همراه دارد البته اگر قادر باشید این پیام ها را رمزنگاری کنید و آن ها را متوجه شوید. شما نیز می‌توانید تا با  نگاه کردن و مشاهده‌ی  کامل زبان بدن و رفتار کلی شخص، به این نتیجه برسید که آیا  فرد مورد نظرتان به شما علاقه دارد و یا خیر؟

در این مقاله از هاو کن یو، به طور دقیق به  نشانه های بسیاری درباره عدم علاقه یک مرد به یک زن اشاره شده است. ممکن است که شما به  مردی علاقه‌مند شده باشید، اما  آیا مطمئن هستید که او هم همان  احساس مشابه را نسبت به  شما دارد؟ به نظر می رسد که این سوال برای بسیاری از خانم‌ها سوالی سخت باشد و البته چالش برانگیز باشد، اما بعد از خواندن این مقاله پیدا کردن  جواب این سوال قطعا برایتان  آسان‌تر خواهد شد و می توانید تا  رفتار شخصی که او را دوست دارید را مشاهده کرده و اگر احساس کرید که او هم نسبت به شما احساسی دارد، تصمیم بگیرید.

البته قبل تر در قالب دو مقاله به نشانه هایی که ثابت می کند یک مرد (پسر) و یا یک خانم (دختر) به شما علاقه دارد ارائه کردیم که هر یک را می توانید در لینک ها ی زیر مطالعه کنید.

چگونه بفهمیم یک مرد به ما علاقه دارد (۷ نشانه ثابت شده)

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد؟

حفظ فاصله غیر عادی

زمانی که مردی به شما علاقه ندارد همیشه سعی می کند فاصله خود را با شما حفظ کند، بدین معنی که می‌خواهد مطمئن شود که به یک‌دیگر نزدیک نباشید. در واقع این حفظ حریم خود یک نشانه بارز از عدم وجود علاقه به شماست. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که حفظ حریم شخصی مخصوصا در پسر ها و مردانی که به حفظ حریم شخصی پایبند تر هستند یک امر دایمی است. اما شما به راحتی با صحبت، نگاه،  و نوع برخورد متوجه میل آن ها به داشتن رابطه نزدیک تر در صورت وجود علاقه به خود خواهید شد.

ارتباط با دیگر خانم ها

اگر اخیرا متوجه شده اید این مرد یا پسر مورد نظر، در پیش چشمان شما و زمانی که شما در مکانی حضور دارید با دیگر خانم ها بیش تر رابطه برقرار می کند و به گرمی از سایرین استقبال می کند و این در حالی است که شما کمتر مورد توجه هستید پس او تصمیم خود را تا حدودی گرفته است و وی ترجیح می دهد تا با این کار پیامی را به شما منتقل کند.

به کار های شما علاقه ای نشان نمی دهد

اگر این چنین به نظر می رسد که نسبت‌ به کار‌هایی که انجام می‌دهد، علاقه‌ای ندارد و یا با شوق و اشتیاق از کار های شما استقبال نمی کند و یا بهتر است بگوییم آنچه شما انجام می دهید چندان مورد توجه قرار نمی گیرد پس به گفته کارشناسان میل و علاقه نسبت به شما کمتر است. البته این مورد را زمانی که وی تایم های پر مشغله ای رو پیش رو دارد و برای مدتی سرش شلوغ است فاکتور بگیرید چرا که مقطعی است.

ارتباط چشمی ضعیف

با شما تماس چشمی طولانی برقرار نمی‌کند. برای لحظه ای به شما خیره نگاه می‌کند و سپس نگاهش از شما را دور می‌کند. نوع نگاهش سرد است و شما این سردی را به راحتی از نگاهش می توانید متوجه شوید. البته برخی از آقایان یا پسر ها به واسطه ارتباطات اجتماعی ضعیف و البته خجالتی بودن شاید در ارتباط چشمی ضعیق باشند ولی گرمی نگاهشان را می توانید متوجه شوید.

از خنده و حس شوخ طبعی خبری نیست

این امکان وجود دارد که شخصیت پسر یا مرد مورد نظر شما کمی خشک و رسمی تر باشد و خیلی مخصوصا در ابتدای رابطه نتواند حس صمیمی بودن برای برقراری ارتباط را عملی کند ولی به هر حال با گذشت زمان باید منتظر دلگرمی هایی با خنده و شوخی ها از جانب وی باشید. عدم وجود این موارد همچون عدم وجود شوخی، لبخند، جک و … زمانی که با  هم هستید باید مورد توجه باشد.

از دیگران سخن به میان می آورد

زمانی که در گفت و گو های دو نفره صحبت از سایر خانم ها و یا دختران و آن ها روابطشان سخن به میان می آورد کار به جا های باریک رسیده است. یا زمانی که او در مورد روابطش با سایر دختران، از شما  سؤال می کند. دقت داشته باشید که گاهی به واسطه اعتماد کامل به شما و یا رابطه نزدیک با شما از دیگران سخن به میان می آورد که این مورد کاملا قابل اعتماد و حتی نکته ای مثبت در رابطه شماست.

با شما در تقابل است

او  دقیقا تمایل به انجام کارهایی مخالف با کارها و فعالیت‌های شما دارد. یعنی هر آنچه شما میپزیرید یا قبول دارید و یا انتخاب می کنید وی برخلاف شما عمل می کند. این تناقض مدام شدتش بیشتر می شود. البته دقت داشته باشید اختلاف سلیقه کاملا عادی است. اما اینجا هیچ وقت به نفع شما عقب نشینی نمی کند.

صحبت رسمی و خشک

در ابتدای رابطه این مورد کاملا پذیرفتنی است. اما حال پس از گذشت مدت زمانی او با شما  به شدت ” و رسمی ” صحبت می‌کند. دیگر از کلام های گرم و عاطفی و بیان احساسات خبری نیست و به جای معاشقه و یا حرف‌های خاص، صحبت‌هایتان حول ‌وحوش چیزهای عادی می‌گذرد.

حرکت اول همیشه از جانب شماست

اگر شما کاربران هاو کن یو دیر زمانی است به هنگام مشاجره همیشه اول شما عقب نشینی می کنید، در انتخاب ها  حرف پایانی گفته اوست،  همیشه اول شما گفت‌و‌گو را شروع می‌کنید و یا شما  بغل دست او می‌نشینید و هیچ حرکت امیدوار کننده ای از جانب وی مشاهده نمی شود پس علاقه ای هم دیگر در میان نیست.

خبری از تعریف و تمجیر نیست

همیشه تعریف و تمجید ها مخصوصا از نوع بی موردش از نشانه های وجود علاقه نسبت به شماست. زمانی که کار  فوق‌العاده یا خاصی انجام می‌دهید به شما تبریک نمی گوید، به وجد نمی آید و  فقط می گوید “خوب است” و  یا بدون شور و شوق پاسخ می دهد پس در این میان رابطه شما با مشکل رو به رو شده است. البته ممکن است فرد با این رفتار خود منظوری داشته باشد که این وظیفه شماست از این پازل رمز گشایی کنید.

متوجه تغییر ها نیست

زمانی که  شما خود را می‌آرایید، عطر می‌زنید، و یا لباس های زیبا می‌پوشید گویا اصلا  متوجه این تغییرات در شما نمی‌‌شود. دیگر گویی اعتنایی به شما و شرایط شما ندارد و اصلا برایش تفاوتی ندارد که شما این تغییرات را برای وی و جلب توجه وی انجام داده اید.

نسبت به رفتار شما کاملا بی تفاوت است

چه افراد بیش از اندازه غیرتی و متعصب و چه افراد متعادل تر به هر حال نوع رفتار شما با سایر مرد ها برای هر مردی حائذ اهمیت است. گاهی این مورد را بسته به شخصیت خود در همان لحظه نشان می دهند و شاید برای بعد موکول می کنند ولی به هر حال نسبت به رفتار شما با دیگر مرد ها و پسر ها به نحوی حساس هستند. پس وقتی با مرد دیگری صحبت می‌کنید، حسادت نمی‌کند یا اصلا برایش مهم نیست باید نسبت به وجود مشکلات جدی در رابطه حساس شوید.

خبری از گل و هدیه نیست

هر مردی در هر شرایطی پایه ای ترین چیزی که برای ابراز علاقه به خانم ها فرا می گیرد خرید هدیه و مخصوصا گل است. البته در زندگی مشترک این مورد کم کم بی رنگ می شود ولی با این حال این مورد باید مورد توجه باشد.

جویای احوال شما نیست

برایش مهم نیست چه می کنید، حالتان چطور است و در هنگام مواجه با مشکلات سلامتی چگونه قرار است با آن کنار بیایید. معمولا به شما زنگ نمی‌زند، مگر این‌که  درباره کسب‌وکار و  یا کار خاصی که به هر دوی شما مربوط باشد، کاری  با شما داشته باشد.

دراجتماع دوست ندارد کنار شما باشد

او از این که در فعالیت‌های اجتماعی در کنار شما باشد اجتناب می‌کند، شاید دوست ندارد که در کنار یکدیگر دیده شوید. سعی می کند روابط شما محدود باشد و تا جای ممکن دیگر در مقابل دوستان و آشنایان که از رابطه شما اطلاع دارند و یا کسانی که می دانند شما ازدواج کرید ظاهر نمی شود و یا از این کار امتناع می کند.

چیزی از او قرض می‌گیرید و او از شما می‌خواهد که در اسرع وقت آن را پس بدهید.

از شما حمایت و پشتیبانی نمی کند

 ازمانی که مشکلی دارید، به شما دلداری نمی‌دهد. زمانی که به حضور وی در هر شرایطی احتیاج دارد به کمک شما نمی آید و دیگر نمی توانید بر روی وی در مشکلات حساب باز کنید.اگر در جایی غایب باشید، اصلا عدم حضور شما را احساس نمی‌کند.

 

سایر موارد و نشانه ها

در ادامه هم شما کاربران هاو کن یو موارد دیگری که ممکن است از فرد یا بهتر است بگوییم از مردی که به شما علاقه ندارد سر بزند را به صورت تیتر وار ذکر می کنیم که هر یک می تواند نشانه ای از عدم وجود علاقه به شما باشد.

  • حتی چیزهایی که برای او چندان مهم به نظر نمی‌آیند از شما برایش مهم‌تر هستند و او ترجیح می‌دهد تا به جای صرف وقت با شما سرش را با آن چیزها گرم کند.
  • محل سکونت شما و یا این‌ که در جایی امن هستید یا خیر برای او اهمیتی ندارد.
  • او برای این که شما را تحت‌تاثیر قرار دهد، تلاشی نمی‌کند.
  • زبان بدن او به وضوح به شما نشان می‌دهد که آیا او شما را دوست دارد یا  خیر؟ زمانی که مردی به یک زن
  • علاقه پیدا می‌کند، نشانه‌های خاصی با  زبان بدن خود نشان می‌دهد که شما  می‌توانید به راحتی و  با کمی وقت گذاشتن در اینترنت و جستجو، این نشانه‌ها را پیدا کنید.
  • او درباره زندگی اجتماعیتان از شما چیزی نمی‌پرسد. به عبارت دیگر، او به  دوستان شما، خانواده شما، منافع و خواسته‌های شما و غیره علاقه‌ای نشان نمی‌دهد.
  •   او فقط در شرایطی که خیلی  ضروری است به شما کمک می‌کند.( اگر او به شما علاقه‌مند باشد، قعطا  به طور نامحدود و یا گاهی اوقات در مواقع غیر ضروری هم به شما کمک می‌کرد.)
  • زمانی که شما مشکل مالی  دارید، هیچ کمک مالی‌ای به شما پیشنهاد نمی‌کند.
  • هنگامی که از او می‌خواهید تا  کاری برای شما انجام دهد، کارهای خود را برای کمک به شما کنار نمی‌گذارد. (تعهدات و کارهای خود را قربانی کمک کردن به شما نمی‌کند.)
  • زمانی که او را به جشن فارغ‌التحصیلی و یا جشن تولد خود دعوت می‌کنید بدان اهمیتی نمی‌دهد و به خاطر عدم حضور خود برای شما بهانه‌ می‌آورد.
  • او با شما مانند خواهر یا مادر خود به صحبت می‌کند.( مکالمه او با شما  در مورد چیزهای عادی است و درباره مساله عاشقانه و رمانتیک نیست.)