چگونه لاغر به نظر برسیم؟ آیا به جز انجام ورزش و داشتن رژیم های غذایی سخت روش های دیگری برای لاغر کردن و یا لاغر به نظر رسیدن وجود دارد؟ بله. این روش استفاده از ترفند هایی است که شما لاغر تر به نظر می رسید. با ما همراه باشید.

روش های زیادی وجود دارد که شما به کمک ان ها می توانید به نحوی به نظر برسید که به مراتب کم وزن و لاغر تر از حد معمول به نظر برسید که البته اکثرا این روش ها مربوط به نوع و ترفند های لباس پوشیدن شما بر میگردندن که اینجا در هاو کن یو همه این موارد را با یکدیگر برسی خواهیم کرد.

انتخاب سایز مناسب لباس

08نکته مهم به هنگام خرید لباس انتخاب سایز آن است. لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد، هر دو برای شما انتخاب ها نامناسبی هستند. لباس های تنگ و چسبان شما را بزرگ تر از چیزی که هستید نشان خواهند داد و توجه بیشتری به اندام و عضله های شما خواهد بود که خبر خوبی برای افراد سنگین وزن نیست. از سوی دیگر لباس ها هم خیلی نباید گشاد باشند چرا که این لباس ها یک فضای بیشتری در لباس به شما اختصاص می دهند و بزرگ تر از چیزی که هستید به نظر خواهید رسید. پس سایز خودتان لباس بپوشید.

چنانچه تمایلی برای بلند قد تر دیده شدن دارید شما کاربران هاو کن یو می توانید از لینک زیر کمک بگیرید و مقاله آموزشی کامل را بخوانید.

چگونه قد بلندتر دیده شویم؟

لباس هایی بپوشید که تا کمر شما ادامه پیدا کنند

07

یکی از بهترین روش ها برای لاغر به نظر رسیدن استفاده از لباس هایی است که کمر شما را به همان شکل طبیعی نشان دهند. شما باید به نحوی لباس بپوشید که همان شکلی که در بدن به صورت طبیعی ناحیه کمر کمی باریک تر می شود، با لباس هم این مورد به نظر برسد. بنابر این لباس هایی بپوشید که تا کمر شما را ادامه پیدا کنند و نه بیشتر. شما با استفاده از کمربند بر روی دامن یا شلوار خود می توانید این شرایط را بهبود هم ببخشید. با این کار مطمئنا شما لاغر تر از چیزی که هستید به نظر خواهید رسید.

استفاده از زیورآلات مناسب

06

شاید باورتان نشود ولی اگر با دقت و درست از زیور آلات ها استفاده کنید می توانید لاغر از چیزی که هستید به نظر برسید. برخی از زیور آلات باعث می شوند که نوع نگاه و زاویه نگاه به شما تغییر پیدا کنند و شما لاغر و البته بلند تر به نظر برسید. یکی از این زیور آلات ها استفاده از گردنبند های بلند است. زیور آلات ها با رنگ روشن و یا دستبند های بزرگ تر و درخشان تر هنگامی که دست شما پایین است توجه بیشتری را به کمر شما معطوف خواهند کرد و این یعنی لاغر تر به نظر رسیدن.

همچنین استفاده از کش های مو و هدبند ها و یا گوشواره ها می تواندد به کمک شما بیایند چرا که نگاه ها را از قسمت های بدن خود که نمی خواهید دیده شوند بر می دارند.

استفاده از رنگ ها و طرح های مناسب

05

شما باید از رنگ های و یا طرح هایی های بر روی البسه خود کمک بگیرید که لاغر و کوچکتر دیده شوید. ممطمئنا همانطور که می دانید رنگ مشکی یکی از این گزینه ها است. رنگ مشکی تا زمانی که وزن کم کنید یک دوست وفادار به حساب می آید. اما دیگر گزینه استفاده از رنگ های تیره است، شما با این کار از شر سایه ها بر روی لباس ها که منجربه بزرگ دیده شدن می شوند خلاص می شوید. این لباس های تاریک و مشکی، به همراه استفاده از زیورآۀات براق و روشن مطمئنا شما را بسیار از چیزی که هستید متفاوت تر نمایش خواهد داد.

  • استفاده از طرح های راه راه عمودی از جمله پیشنهاد های جدی برای شماست چرا که عرض بدن شما را به هم نزدیک تر نشان می دهد.
  • از طرح های بزرگ دوری کنید و سعی کنید تا جایی که می تواند از پارچه ها و یا لباس های طرح دار دوری کنید. البسه ساده و بدون طرح گزینه های بهتری برای شما هستند.

چنانچه تمایل دارید بدانید که چگونه رنگ لباس خود را ست کنید می توانید از مقاله زیر کمک بگیرید.

ست کردن لباس آقایان

همچنین اینکه چه رنگ لباسی برای شما مناسب است را هم از مقاله زیر می توانید کمک بگیرید.

چگونه بهترین رنگ لباس را انتخاب کنیم؟

استفاده از زیر پوش های مناسب

04

استفاده از لباس های زیر و تک پوش که معمولا زیر لباس ها و یا تکی استفاده می شوند هم می تواند شما را لاغر تر نشان دهند. هر لباسی که در زیر لباس خود استفاده می کنید باید همان فرم بدن شما را به خود بگیرند و در واقع کمی تنگ تر باشند ولی نه غیر معمول. این موارد برای هر دوی خانوم ها و آقایان کاربردی است.

 حالت ایستادن صحیح

03

شما علاوه بر لباس پوشیدن می توانید از بسیاری از روش صحیح حالات بدن هم برای لاغر تر به نظر رسیدن کمک بگیرید. همیشه پشت و کمر خود را صاف و مستقیم نگه دارید و به شدت از قوز کردن چه در حالت نشسته و چه ایستاده خودداری کنید. به هنگام صاف و مستقیم نگه داشتن کمر، از سوی دیگر شانه های خود را کمی عقب تر نگه دارید. این مورد علاوه بر جنبه زیبایی شناسی بر روی سلامت کمر شما هم تاثیر مثبت خواهد داشت.

شب ها به هنگام خواب می توانید مستقیم و رو بالا بخوابید تا این حالت را تمرین کنید.

استفاده از کفش های پاشنه دار برای آقایان و خانوم ها

02

چه مردها و چه خانم ها باید از کفش ههایی کمک بگیرند که کمی پاشنه داشته باشند و تماما تخت نباشند. این کفش ها پشانه دار با حالاتی که در بالا توضیح دادیم می تواند بسیار به کمک شما بیاید. خانم ها هم با پووشیدمن کفش های پاشنه بلند می توانند از این مورد استفاده کنند.

برای استفاده صحیح از کفش های پاشنه بلند از مقاله کامل زیر هم می توانید استفاده کنید.

نکات مهم پوشیدن کفش های پاشنه بلند

چانه خود را بالا نگه دارید

capture01

شما باید تا جای ممکن قد خود را بلند تر از چیزی که هستید نشان دهید که برای این منظور باید سر خو.د را بالا نگه داشته و از سوی دیگر چانه خود را نیز بالا بیاورید.

استفاده از رژیم غذایی مناسب

capture

شما باید هر چه زودتر تصمیم خود را برای لاغر شدن بگیرید. اولین قدم ها برای این کار رهایی از شر غذا های چرب و شور است که باید هر چه زودتر فکری به حال ان بکنید. چنانچه علاقه مند به کم کردن وزن خود مطابق با برنامه درست و سالم می توانید مقاله زیر از هاو کن یو را مطالعه کنید.

چگونه وزن خود را سریع کم کنیم + ترفند