کیف پول یکی از وسایلی است که همیشه همراه ما به خصوص مردان میباشد. شاید در نظر کمی عجیب بیاید اما کیفیت کیف پول شما و همچنین مرتب بودن آن میتواند نکات شخصیتی زیادی از شما بازگو کند. معمولا به دو دلیل کیف پول خود را عوض میکنیم:

دلیل اول: کیف پولتان خراب و پاره شده است. اتفاقی به یک فروشگاه لوکس می روید. کیف پول می بینید و یا همسرتان تاکید می کند که کیف بخرید. حتی ممکن است که فروشنده شما را فریب داده و یک کیف پول بدون کیفیت را به شما بفروشد.

دلیل دوم: واقعا نیاز به یک کیف پول دارید و شروع به تحقیق درباره آن می کنید. بر اساس آن چه که نیاز دارید شروع به تحقیق می کنید و با برند ها و مد های جدید آشنا می شوید و یک کیف با کیفیت می خرید که از آن کاملا راضی هستید.

کدام رویکرد به شما شباهت بیشتری دارد؟

هر دوی این رویکرد ها مشکلاتی دارند که در این مقاله آن ها را بررسی می کنیم و آموزش می دهیم که چگونه یک کیفی پول با کیفیت بخرید. پس با هاو کن یو همراه باشید.

کیفیت

رهنمای خرید بهترین کیف پول (برای آقایان) www.howcanu.com

مهمترین اصل برای خیرید یک کیف پول برای آقایان، دقت به کیفیت است. قرار است در اکثر معاملات خود از آن استفاده کنید. همچنین قرار است آن را همه جا با خود حمل کنید. از طرفی می توانید بر اساس بودجه به لاکچری بودن آن نیز توجه کنید. همه کیف پول ها از چرم ساخته نشده اند. پس باید اول مشخص کنید چه کیفی و با چه جنسی نیاز دارید.

بیشترین کیف های پول از چرم تولید می شوند. کیف پول چرمی می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

چرم گاو

اغلب برای کیف پول مردانه از چرم گاو استفاده می شود. زیرا هم کیفیت و هم زیبایی بالایی دارد. اما دقت داشته باشید که درجه کیفیت های زیادی برای این چرم وجود دارد و فقط با لمس آن نمی توانید متوجه شوید. باید به خوبی آن را تست کنید و دقت کنید به هنگام خرید.

دیگر چرم ها

رهنمای خرید بهترین کیف پول (برای آقایان) www.howcanu.com

چرم های دیگری در بازار وجود دارند که با کیفیت ها و سلیقه های مختلف به فروش میرسند. اگر به دنبال چرمی نمرم تر و لوکس تر هستید باید به دنبال کیف تولید شده با چرم گوسفند باشید. اگر می خواهید لوکس تر و خاص تر باشد می توانید از کیف هایی با چرم شتر مرغ، تمساح و غیره باشید که البته باید قبل از خرید آن به قیمت آن ها نیز توجه داشته باشید.

کیف های نخی

رهنمای خرید بهترین کیف پول (برای آقایان) www.howcanu.com

ممکن است دوست داشته باشید که میف پولتان از جنس پارچه و از یکی از برند های معروف باشد. این انتخاب بسته به سلیقه می باشد. می توانید از کیف های دستباف و یا برند استفاده کنید. به دلیل استفاده از رنگ های مختلف این نوع کیف ها زیبایی خاصی پیدا کرده اند. برخی از آن ها از نظر فضا و عملکر بسیار پیشرفت کرده اند. هنگام خرید آن ها به تیپ و نوع لباستان دقت کنید. اگر شما فردی هستید که برای مثال شلوار جین می پوشید احتمالا کیف چرمی انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. حتی خارج کردن کیف چرمی از شلوار های جین راحت تر است.

کیف پول مصنوعی

این کیف ها بسیار جالب هستند! گاهی اوصات بصورت ترکیبی ساخته شده اند. شاید ندانید موادی که برای ساخت آن استفاده شده است چیست. به نظر برای استفاده های کم و گاه به گاه خوب است زیرا از نظر قیمتی هم برای اینگونه استفاده ها نیز مناسب هستند.

مدل های کیف پول

کیف جیبی اسکناس (Billfolds)

رهنمای خرید بهترین کیف پول (برای آقایان) www.howcanu.com

کیف پول های سنتی و قدیمی برای مردان که در دو نوع وجود دارد.

دو تا(Bi-fold): که این مدل دارای دو بخش برای قرار دادن اسکناس می باشد.

سه تا(Tri-fold): که این مدل علاوه بر دو فضای قبل یک فضا در قسمت مرکزی برای قرار دادن کارت ها دارد.

رهنمای خرید بهترین کیف پول (برای آقایان) www.howcanu.com

این نوع کیف های برای انجام صورت حساب ها بسیار مفید است و می تواند این عملکرد را برای شما به خوبی انجام دهد. اگر قصدتان از خرید کیف بیشتر برای انجام صورتحساب و قرار دادن اسکناس است، این مدل می تواند گزینه خوبی باشد.

کیف کوچک (Slim Wallets)

رهنمای خرید بهترین کیف پول (برای آقایان) www.howcanu.com

این کیف ها بسیار باریک و کوچک هستند. در ۳ الی ۴ سال گذشته محبوبیت زیادی در بین مردم داشته اند. یکی از مهمترین ویژگی های آن ها این است که به راحتی در همه نوع لباسی جا می شود و اگر لباس تنگ باشد مشکلی به وجود نمی آورد.

اما مشکل آن نیز محدودیت آن است که می توانید چند کارت و مقداری اسکناس را در آن قرار دهید. یک گزینه عالی برای کار های کم است و زمانی که نیاز به حمل کارت ها و اسکناس زیادی ندارید، است.

کیف پول پاسپورتی و سفر (Passport / Travel Wallets)

رهنمای خرید کیف پول www.howcanu.com

این کیف ها همانطور که از اسمشان معلوم است برای حمل مدارک و اسناد ضروری ساخته شده اند. این مدل کمی بزرگتر از مدل سنتی می باشد و برای امنیت مدارک و سفر می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. سازنده ها هم مدل های زیادی برای بالا بردن امنیت آن ها تولید کرده اند. پس اگر مدارک زیادی را حمل می کنید این مدل کمک زیادی به شما خواهد کرد.

کیف پول بلند (Long Wallets)

رهنمای خرید بهترین کیف پول (برای آقایان) www.howcanu.com

این مدل برای حمل کارت ها و قرار دادن راحت اسکناس ها بدون تا عالی است. امروزه طرفدار های زیادی دارد. اما باید دقت داشته باشید اگر همچین کیفی می خرید نباید آن را در جیب شلوار خود قرار دهید زیرا بسیار نا امن است و باید آن را درون یک کیف یا فضای دیگری قرار دهید.

نکته های جامع برای خرید کیف پول

با اطلاعات بالا با انواع مدل ها و کیفیت های یک کیف پول خوب آشنا شدید. اما برای اطمینان از خرید می توانید از این نکته های نهایی برای خرید نیز استفاده کنید.

  • کیف پولتان نباید هیچ گونه زیپی داشته باشد. زیپ در کیف های چرمی فقط برای لوازم جانبی آن هم در کیف های زنان و کودکان استفاده می شود.
  • بهترین انتخاب کیف پول برای مردان رنگ های سیاه و قهوه ای می باشد. هر دو رنگ هم کلاسیک و هم لوکس هستند.
  • لطفا کیفی بخرید که کمترین لگو و آرمی بر روی آن باشد. کیف پولتان یک فرمت از خودتان است، پس هرچه ساده تر و بدون تبلیغات باشد زیبا تر است.
  • به نوع ساخت و دوخت در کیف پول های چرمی دقت کنید. کیف های چرمی مناسب قبل از قرار گرفتن در جایه خود لبه های آن برش خورده و تبدیل شده است.

انجام تحقیقات قبل از خرید می تواند خرید را برایتان بسیار لذت بخش کند. همچنین پس از خرید نیز احساس رضایت داشته باشید.