چگونه استایل شخصی خود را داشته باشیم؟ چگونه می توانیم برای خود و یه صورت منحصر به فرد لباس بپوشیم تا همه ما را با این ظاهر بشناسند. قطعا این که استایل شخصیتیتان را پیدا کنید، همیشه امری آسان نیست و ممکن است قبل از پیدا کردن آن‌چه که مناسبتان است، مجبور شوید  که چیزها و لباس‌های  مختلفی را امتحان کنید. ممکن است تا گاهی اوقات به کمد لباس  خود نگاه کنید و نتوانید تصمیم بگیرید که چه  چیزی بپوشید؟  اگر برای خودتان یک استایل خاص دارید، این که بخواهید خودتان را با استایل دیگری وفق دهید قطعا برایتان سخت خواهد بود.

داشتن یک سبک شخصی متمایز و خاص فقط برای تاثیرگذاری اولیه و خوب  (بر روی طرف مقابلتان) حایز  اهمیت نیست، بلکه استایل شما چیزیست که باید باعث اعتماد به نفس هر روز شما می‌شود . در اصل  پوشش شما چیزیست که تاثیر زیادی بر روی احساستان می‌گذارد و میزان اعتماد به نفستان را تعیین می‌کند. قطعا اگر با پوششتان احساس راحتی کنید، عملکرد بهتری هم خواهید داشت. هنگامی که نوبت به انتخاب  لباس‌ می‌شود، باید توازن را بین لباس‌هایی  که دوست دارید و لباس‌هایی که به شما می‌آیند را رعایت کنید.

در زیر چندین نکته کاربردی برای شما کاربران هاو کن یو وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا استایلتان را پیدا کنید و منبعد بدون کپی برداری و الگو برداری از سایرین برای خود یک روش و البته استایل شخصی داشته باشید تا ضمن متفاوت بودن از دیگران دیگران به الگو برداری د البته کپی برداری از نوع لباس پوشیدن و ظاهر شما روی بیاورند. با ما همراه باشید.

برای استایل شخصی باید الهام بگیرید

برای شروع ناچار هستید از تجربه و دانش افراد بزرگ و مشهور که همیشه دیزاینر و طراحان بزرگ پشت سرشان هستند الگو بگیرید. شما می‌توانید از شخصیت‌های مختلف الهام بگیرید. نام  افرادی که  برایتان الهام‌بخش هستند را بنویسید و با کمک گرفتن از گوگل و یا اینستاگرام و یا غیرده  در مورد هر یک از آنها کمی تحقیق کنید. تحقیق کنید و ببنید کدام یک از سلبریتی ها و شخصیت های بزرگ به آن چیزی که مد نظر شماست و البته نزدیک به شخصیت شماست نزدیک تر هستند. با نگاه کردن به سایر استایل‌ها می توانید تا ایده‌های خوبی بگیرید.

می توانید از ظاهرهای مختلف، در انتخاب رنگ ها و یا روش های ست کردن، انتخاب نوع لباس ها و ست کردنشان و حتی مدل مو ها کمک بگیرید و در نهایت کشف کنید که کدام یک از استایل‌هایی که بررسی کرده‌اید را بیشتر دوست داشته‌اید. قطعا این کار در  این که سلیقه‌تان را بیابید، کمکتان خواهد کرد. البته ما در هاو کن یو قبل تر روش ها و البته متد هایی برای انتخاب مدل مو و یا حتی نحوه ست کردن رنگ لباس منتشر کرده ایم که در لینگ زیر می توانید آن ها را مطالعه و بررسی کنید.

چگونه مدل موی مناسب انتخاب کنیم؟ ( انتخاب مدل مو )

ست کردن لباس آقایان

کمد لباس‌هایتان را تمیز کنید

مرتب کردن کمدتان امری بسیار واجب است. لازم است  که در شروع هر سال، نگاهی به کمدتان کنید و لباس‌هایی که دیگر نمی‌پوشید را کنار بگذارید. خلاص شدن از شر لباس‌هایی که دیگر نمی‌پوشیدشان کمک می‌کند تا شروعی تازه داشته باشید. با خلاص شدن از شر  این  لباس‌های قدیمی ، می‌توانید تا کمدتان را دوباره بازچینی کنید و لباس‌هایی که به استایلتان می‌خورد و دوست دارید را جلوی چشمتان و داخل کمدتان بگذارید. لازم است در این لحظه تصمیم خود را بگیرید و از شر لباس هایی که فکر می کنید دیگر به در د شما نمی خورند راحت شوید.

خرید صحیح برای انتخاب استایل شخصی

حال که شما کاربران هاو کن یو تصمیم به انتخاب استایل شخصی گرفتید و دو مرحله بالا و مخصوصا انتخاب و الگو برداری از استایل های برتر را پشت سر گذاشتید احتمالا به یک سری خرید برای تکمیل کردن استایل مورد نظر خود اقدام کنید.

چگونه بهترین رنگ لباس را انتخاب کنیم؟

 قطعا این که بیش از حد و گران قیمت ترین ها را خرید کنید، راهی مناسب و معقول  برای یافتن استایلتان نخواهد بود. نکته مهم این است که همیشه  هوشمندانه خرید کنید. سعی کنید لباس‌ها و چیزهایی بخرید که با سایر لوازمتان هم‌خوانی داشته باشند. اگر هوشمندانه خرید کنید، علاوه بر این که درست  خرج کرده‌اید (و صرفه‌جویی کرده‌اید) می‌توانید تا ظاهری متفاوت و زیبا  برای خودتان بسازید. سعی کنید که به دنبال لباس‌های باشید که به بهبود ظاهرتان کمک کنند. درگیر برند ها و قیمت ها نشوید.

همیشه هدفی که برای استایل شخصی و یا شخصیتی که قرار است با آن شناخته شوید را مد نظر داشته باشید  لیستی از چیزهایی که دارید بنویسید تا بتوانید در حین خرید تمرکزتان را بر روی چیزهایی که لازم است بخرید و نداریدشان بگذارید. سعی کنید با ترکیبی از داشته و خرید های خود به استایل شخصی خود نزدیک شوید و البته لازم نیست در همان مرحله اول به ۱۰۰ درصد استایل خود برسید. می توانید این کار را کم کم جلو ببرید.

سبک زندگیتان را هم در نظر بگیرید

برای انتخاب و kزدیک شدن به استایل شخصی تمرکز شما نباید فقط بر روی نشان دادن خلاقیت و ایده‌های شما باشد، بلکه باید تصویری از سبک زندگی شما نیز باشد.  هنگامی که قصد دارید تا استایلی برای خودتان بسازید، حواستان باشد که آن استایل نشانگر شخصیتی که می‌خواهید از خود نشان دهید نیز باشد.

چگونه یک مرد با شخصیت باشیم؟

چگونه یک خانم باشخصیت باشید

استایل ظاهری شما باید بر روی شخصیتیتان نیز تاثیر بگذارد، اما علاوه بر آن باید برای رشته‌ کاریتان، فرهنگتان، شهرتان و غیره مناسب و درخور باشد. در حقیقت شما باید با توجه به هر موقعیتی که ممکن است با آن مواجه شوید،  از جمله زمان سر کار رفتن، زمان شام، زمان مهمانی و … استایلتان را انتخاب کنید و ظاهرتان را منطبق با آن موقعیت تنظیم کنید. لباس‌هایی انتخاب کنید که بتوانید آن‌ها را در کنار سایر لباس‌هایتان استفاده کرده و با کمکشان به وسیله لباس‌های قدیمی‌ترتان برای خود ظاهر و استایلی جدید بسازید.

از یک آدم حرفه‌ای و یا  یک استایلیست بخواهید که کمکتان کند

 اگر برای شا کاربران هاو کن یو سخت است که استایل شخصی خودتان را پیدا کنید، پس بهتر است تا از شخصی دیگر کمک بخواهید. قطعا فردی که در زمینه استایلینگ و مد حرفه‌ای است، قادر خواهد بود تا به نحوی بهتر مشکلتان را حل کند، زیرا او در این زمینه مهارت دارد و با این کار آشنایی دارد. وی با در نظر گرفتن شخصیت، شکل زندگی، فرهنگ، فرم بدنی و … اقدام به کمک و انتخاب می کند ودرا ین مسیر حرفه ای و با تجربه تر از شماست. اگر دوست ندارید که پولی به استایلیست‌ها بدهید، این کار را نکنید.

تنها کاری که لازم است بکنید این است که به فروشگاه مورد علاقه‌تان رفته و بخواهید که در نظر دادن به شما کمک کنند. اگر آن فروشگاه استایلیست داشته باشد، می‌توانید که از او کمک بگیرید و یا از فروشندگان آن فروشگاه نظر بخواهید. قطعا  کمک گرفتن از یک آدم حرفه‌ای، می‌توانید به این که بهترین ظاهر را برای خودتان بسازید، کمک کند.

از اکسسوری‌ها کمک بگیرید

بهترین راه برای تکمیل استایل شخصی استفاده از اکسسوری‌های (لوازم تزیینی مثل جواهرات، ساعت، کمربند، دستبند، گردنبند، و …) مناسب است.  شما می توانید تا همیشه، با استفاده از کیف های دستی طراحی شده برای خانم‌ها ، گردنبند‌های توچشم ، طلا و جواهرات ظریف و… ظاهرتان را از نو بسازید و تازه کنید. اکسسوری‌های بسیاری برای این که بتوانید استایلتان را خلاقانه و زیباتر جلوه دهید، وجود دارند.  مطمئن شوید که برای متمایز و برجسته‌تر کردن استایل شخصی خود، همیشه بهترین استفاده را از اکسسوری‌ها کنید.

راهنمای خرید بهترین ساعت مچی (آقایان و بانوان)

با روراست بودن با خودتان می‌توانید که به سرعت به استایل ظاهریتان پی ببرید. به جای تمرکز بر روی عناوین و توصیه‌های دیزاینر‌های مختلف، بر روی غرایض و علایق شخصیتان تمرکز کنید و همیشه سعی کنید تا  انواع جنس لباس، اکسسوری‌ها و کفش‌های مختلف را امتحان کنید.