چگونه انگلیسی شکسته بنویسیم؟ چگونه انگلیسی سر هم بنویسیم؟ چگونه انگلیسی را خوش خط بنویسیم؟ سر هم نوشتن حروف انگلیسی و اموزش داشتن خط خوش انگلیسی آموزش دیگری است که امروز در هاو کن یو به ان خواهیم پرداخت و به صورت تصویری به شما اموزش خواهیم داد که چگونه می توانیم انگلیسی را زیبا بنویسیم.

اگه دوست دارید تا به زبان انگلیسی و  با دست خط خودتان نامه یا دفترچه خاطرات و یا دعوتنامه  بنویسید، قطعا یاد گرفتن انگلیسی شکسته مهارتی خوب و کاربردی برایتان خواهد بود. اول از همه با بهتر کردن دست  خط انگلیسی تان و  ایجاد برخی تغییرات در خطتان شروع کنید.

بعد از انگلیسی چه زبانی یاد بگیریم؟ ( راهنمای انتخاب زبان سوم )

بعد از آن می توانید حروف بزرگ و حروف کوچک را به صورت خط انگلیسی شکسته تمرین کنید و بر روی حروف الفبا کار کنید. همچنین حتما روزی یک بار سعی کنید تا تکنیکتان را بهتر کرده و این کار را با به چالش کشیدن خودتان و نوشتن جملات و یا پاراگراف های طولانی با خط شکسته انجام دهید.

آموزش گرامر انگلیسی از پایه تا پیشرفته رایگان

بهتر کردن دست خط انگلیسی و سر هم نوشتن انگلیسی

روی صندلی و پشت میز بنشینید

بر روی صندلی ای  که بر روی آن احساس راحتی می کنید نشسته و پشت میزی قرار بگیرید که چند سانتی متر بالاتر از زانوهایتان باشد. وقتی که صاف پشت میز مینشینید، کف پاهایتان باید کاملا روی زمین قرار گرفته باشند. پشتتان را صاف کرده  و شانه  هایتان را در حالتی راحت قرار دهید. توجه داشته باشید که نباید پشت میزی که خیلی برایتان کوتاه و یا  خیلی بلند باشد بنویسید. اطمینان حاصل کنید تا برای این که راحت پشت میز بنشینید، لازم نباشد که قوز کرده یا خودتان را به بالا بکشید.

درست نشستن پشت میز ضمن حفظ سلامتی شما به شما بسیار به تسلط داشتن به کاغذ و قلم و خط خوش داشتن کمک می کند.

از یک خودنویس جوهری که نوک نمدی دارد برای انگلیسی شکسته استفاده کنید

همچنین می توانید از خودکاری که روان و خوب مینویسد نیز استفاده نمایید. اصراری بر روی این مورد نداریم فقط بهترین گزینه را برای شما کارران  howcanu  معرفی می کنیم.  استفاده از جوهر تیره به رنگ های آبی و یا مشکی، دیده شدن جوهر قرار گرفته بر روی کاغذ را برایتان راحت تر می کند و یا به عبارتی زیبا و بهتر دیده می شوند. همچنین می توانید برای خط شکسته نوشتن نیز از مداد هم استفاده کنید، خصوصا در مواقعی که فکر می کنید شاید لازم شود تا برخی حروف را پاک کرده و مجددا از اول بنویسید. یک عدد مداد B با نوک مثلثی بگیرید، با این مدادها نرم تر و راحت تر می توانید روی کاغذ بنویسید.

برای انگلیسی شکسته بر روی یک کاغذ سطردار بنویسید تا حروفتان در یک خط و هم اندازه باشند

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

باز هم برای شروع بهتر است از برگه ای استفاده کنید که دارای سطر های دوتایی مخصوص زبان انگلیسی باشند تا فعلا در چهارچوب بتوانید حروف  را تمرین کنید. کاغذ سطر داری تهیه کنید که بین هر دو خط آن یک خط کم رنگ نقطه چین باشد. می توانید این قبیل کاغذها را که مخصوص پشت سر هم نویسی هستند در لوازم التحریری و یا به صورت آنلاین پیدا کنید.

اگر هم ترجیح می دهید تا از کاغذ ساده استفاده کنید تا حروفتان را راحت تر کش دار بنویسید و بی قاعده بنویسید، می توانید از این مدل کاغذ استفاده کنید. البته ما این مورد را حداقل برای شروع توصیه نمی کنیم و لازم است تا بدانید بدون استفاده از کاغذ سطر دار، یکسان نوشتن حروفتان برایتان سخت تر خواهد شد.

کاغذتان را به صورت زاویه دار جلویتان قرار دهید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

اگر راست دست هستید مطمئن شوید که  اگر  خطی بین گوشه بالایی از راست و گوشه پایینی از کاغذتان در نظر بگیرید، این خط  در راستای بینیتان باشد. از دست چپتان برای نگه داشتن کاغذ استفاده کنید. اگر هم دست چپ باشید گوشه بالایی از چپ و گوشه پایین از راست کاغذ باید در امتداد بینیتان باشند و با دست راستتان کاغذ را محکم  نگه دارید. زاویه دادن به کاغذتان باعث این می شود  که  زمان نوشتن راحت تر حروفتان را کج بنویسید. در واقع در پشت هم نویسی باید حروفتان با زاویه 35 درجه به سمت راست متمایل باشند.

از دستی که با آن نمی نویسید برای بالا بردن کاغذ استفاده کنید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

این  کار باعث می شود که نوشته شما میزان و تحت کنترل شما باشد. با این دست کاغذتان را هدایت کنید تا کاغذتان در همان زاویه ایی که قرار داشته است، قرار بگیرد.

مداد یا خودکارتان را با زاویه 45 درجه در دستتان بگیرید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

مداد یا خودکارتان باید بر روی انگشت وسطتتان تکیه داشته باشد و توسط انگشت شصت  و اشاره شما ثابت نگه داشته شود. قم را ریلکس و شل نگه دارید. قلم را جوری در دستانتان سفت نگیرید که نوک انگشتانتان سفید شده و یا انگشتانتان سفت شوند.

نوشتن حروف کوچک انگلیسی به صورت پشت سر هم 

حرف “a” برای انگلیسی شکسته

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

شما کاربران هاو کن یو برای نوشتن حرف a باید قلمتان را به طور قوس دار از سطر پایین به سمت سطر نقطه چین دار  بالا بکشید. سپس همان مسیر را برگشته و به سراغ قسمت  “o” مانند  حرف “a” بروید و زمانی که به سطر نقطه چین میرسید  کشیدن بخش  “o” مانند  را تمام کنید و سپس خطتتان را به پایین تر آورده و بدان قوس دهید و نرسیده به سطر نقطه چین آن را تمام کنید.

نوشتن حرف “c” برای انگلیسی شکسته

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یواز سطر پایین به سمت بالا یک خط قوس دار که قوس آن به سمت راست باشد را بکشید. و حالا طوری قلمتان را بکشید که انگار میخواهید “o” کج بکشید، منتها قبل از بستن دایره “o” نرسیده به سطر نقطه چین، خطتتان را تمام کنید. بعد از این که در نوشتن حروف “a” و “c” حرفه ای شدید به سراغ حروف “d”،  “q”و “g” بروید که طرز نوشتنشان مشابه “a” و “c” است.

حرف “i” برای انگلیسی شکسته

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

برای نوشتن حرف “i” با خط شکسته، خطی از پایین به بالا و تا خط نقطه چین بکشید. سپس روی همان خطی که کشیده اید و تا سطر پایینی به پایین برگردید. و کارتان را با گذاشتن نقطه ای در بالای سطر نقطه دار و دقیقا در وسط حرفتان تمام کنید.

حرف “u” انگلیسی شکسته

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

از پایین خطی به سمت سطر نقطه دار بکشید و سپس روی همان خط به سمت سطر پایین برگشته و حالا با یک خط قوس دار به سمت سطر نقطه دار برگردید و روی همان خط برگشته و نصفه خطی با قوس جزیی تا اواسط سطر نقطه دار بکشید. بعد از تمرین این حرف میتوانید حروف دیگری از قبیل “w” و “t” را که نوشتنشان مشابه  حرف”u” است را امتحان نمایید.

حرف “e” برای انگلیسی شکسته

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

برای نوشتن این حرف با کشیدن خطی از پایین و تا سطر نقطه چین دار شروع کرده و آن  خط را با قوسی به سمت  پایین کشیده  و تا اواسط خطی که از پایین به بالا کشیده اید ادامه دهید. حالا خطی که به سمت پایین کشیده اید را تا سطر پایینی ادامه دهید.

حرف “l” برای انگلیسی سر هم

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

خطی از پایین و تا سطر بالایی بکشید، سپس آن را قوس داده و آن را از پشت خطی که از پایین به بالا کشیده بودید بکشید و تا سطر پایین ادامه دهید و در نهایت کارتان را با امتداد دادن آن خط تا اندکی بالاتر از سطر پایینی ادامه دهید. می توانید حروف  دیگری از جمله  “h”، “k”، “b”، “f” و “j” که طرز نوشتنشان مشابه “l” است را نیز تمرین نمایید.

حرف “n” برای انگلیسی سر هم

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

با کشیدن خطی از پایین به بالا و تا سطر نقطه چین دار شروع کنید و وقتی به سطر نقطه چین دار رسیدید همان خط را به صورت مستقیم و صاف به سمت پایین و تا سطر پایین ادامه دهید. سپس خطی به سمت بالا و تا سطر نقطه چین دار بکشید و امتداد آن را به سمت پایین و به صورت قوس دار بکشید و نوشتن  حرفتان را با  کشیدن خط آخرتان تا اندکی بالاتر از سطر پایینی تمام کنید.

حرف “m” را تمرین کنید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

برای شکسته نوشت این حرف، مراحل نوشتن حرف “n” را انجام دهید، اما در امتداد قوسی که به سمت پایین می کشید، قوسی دیگر به سمت بالا و پس از آن قوسی دیگر به سمت پایین بکشید و با کشیدن خط آخرتان تا اندکی بالاتر از سطر پایینی  نوشتن حرفتان را تمام کنید.

زمانی که در نوشتن این حروف حرفه ای شدید ، به سراغ حروف “v” و “x” که طرز نوشتنشان مشابه است بروید.

نوشتن حروف بزرگ پشت سر هم برای انگلیسی شکسته

حرف “A” را تمرین کنید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

از کشیدن خطی از سطر بالا به سمت سطر پایینی شروع کنید. خطتتان را قوس داده و آن را به صورت حلقه مجددا تا سطر بالا بکشید تا به شکلی شبیه به بیضی برسید. سپس از بالای آن بیضی خطی به سمت پایین کشیده و سپس خط را مجدد به بالا و تا بالای سطر پایین بکشید.

توجه داشته باشید که  طرز نوشت حرف شکسته “a”  مشابه با حرف شکسته “A” است. ولی “A”   باید بین سطر های بالا و پایین نوشته شود .

حرف “O” را تمرین کنید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

اندکی پایینتر از سطر بالا حلقه ای کوچک و از راست به چپ بکشید و بعد از به اتمام رساندن آن حلقه، یک خط منحی بزرگ  به سمت راست کشیده . طوری که خطتان مانند بیضی ای شود که سر آن به سطر بالایی میرسد. انتهای خطتان باید با منطبق شدن وسط دایره کوچک با بالای حرف “o” به اتمام برسد.

نوشتن حروف حروف “O،” “M،” و “N” نیز مانند نوشتن “m”، “o” و “n” میباشد و تنها تفاوتشان در این است که حروف بزرگ محیط بیشتری از بین سطر ها را اشغال میکنند.

حرف “B” برای انگلیسی سر هم

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یوکارتان را از کشیدن خطی صاف از سطر بالا به سمت سطر پایین شروع کنید و  سپس منحنی ای گرد و به سمت راست و از بالای خطی که در اول کشیده اید کشیده و آن را تا بالای سطر نقطه چین دار ادامه دهید. حالا از وسط خط صافی که کشیده اید منحنی ای گرد و به سمت راست کشیده و آن را تا انتهای خط صاف و تا رسیدن به سطر پایین امتداد دهید. سپس خطتتان را قوس دهید تا حلقه کوچکی درست کنید و خطتتان را به سمت راست و تا اندکی بالای سطر پایینی ادامه دهید.

توجه داشته باشید که طرز نوشتن “B” با نوشتن “b” بسیار متفاوت است و لازم است تا برای درست نوشتن آن چندین بار تمرین کنید.

 حرف “E” در انگلیسی شکسته

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

کارتان را با کشیدن یک حلقه عمودی  کوچک که از سطر بالا به اندکی پایین تر کشیده شده است شروع کنید، سپس آن را به سمت چپ خم کنید تا  حلقه عمودی بزرگتری که تقریبا تا بالای سطر نقطه چین دار ادامه دارد را بکشید. سپس اندکی بر روی خط  نقطه چین دار به سمت راست رفته و سپس همان خط را به سمت پایین خم کنید تا حلقه بزرگ تری که به سطر پایین میرسد را ایجاد نماید. با امتداد دادن حلقه بزرگ پایینی و کشیدن آن تا اندکی بالاتر از سطرپایین کارتان را به پایان برسانید.

نوشتن حرف “E” بسیار مشابه نوشت عدد “3” برعکس است.

حرف “L” را تمرین کنید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

با کشیدن حلقه کوچکی به سمت راست و درست تا قبل از سطر نقطه چین دار شروع کنید و سپس تا جایی که حلقه تان به سطر بالا برسد آن را به سمت بالا امتداد دهید و سپس خطتتان را به سمت چپ و پایین بکشید و آن را تا سطر پایینی ادامه دهید. سپس از پایین به بالا حلقه ای کوچک و به سمت راست کشیده و خطتتان را با شیبی کم تا رسیدن به سطر پایین امتداد دهید.

حرف “Y” را تمرین کنید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

از بالا به پایین و به سمت راست حلقه کوچکی بکشید. خطتتان را تا سطر  پایین  کشیده و بدان قوس دهید و بعد از رسیدن به سطر آخر دوباره به آن قوس داده و آن را تا سطر نقطه چین دار بالا بکشید. سپس خطی با شیب کم از بالا به پایین کشیده، به طوری که از سطر پایین بگذرد و سپس آن را به سمت بالا و راست قوس دهید.

 کار کردن بر روی تکنیک های  سر هم نوشتن انگلیسی

از  کتاب راهنمای حروف استفاده کنید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یوراهنمای حروف  دستورالعمل هایی گام به گام برای نوشتن  حرف الفبا به صورت کوچک و بزرگ و با روش خط شکسته دارد. برای هر حرف ، فلش ها و خطوط نقطه ای  وجود دارند که می توانید از آن ها پیروی کنید. با ترسیم مثال های ذکر شده در راهنمای حروف، تمرین کنید و بنویسید. خیلی راحت می توانید با یک سرچ ساده عبارت cursive این آموزش های تصویری را با سرچ عبارت cursive english  به راحتی پیدا کنید و می توانید این راهنما را به صورت آنلاین نیز پیدا کنید. همچنین می توانید از معلمین و مدرسین زبان انگلیسی نیز در رابطه با آن بپرسید.

 

با نوشتن یک الگوی پشت سر هم و چسبیده به هم، یک حرف را تمرین کنید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

حرفی را که به نظرتان نوشتن ان  برایتان آسان است را انتخاب کنید. حروفی مثل “a” و یا “c”! حال  سعی کنید که یک خط پشت سر هم  از آن حرف بنویسید و سعی کنید که هر حرف را به حرف بعدی خود بچسبانید، طوری که شبیه طرحی نقش دار در عرض کاغذتان دیده شود.

همچنین میتوانید این کار را به ازای حرفی دیگر در خطوط بعدی کاغذتان انجام دهید. اگر به نظرتان حروف خاصی برایتان سخت بودند، خودتان را به چالش بکشید و الگوی زیر را برای آن حرف انجام دهید.

حروفتان را به هم بچسبانید تا شکل کلمه به خود بگیرند

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

با کلمات کوچک و دو حرفی مثل “ad” ،”to”، be”، “in”  و “no” شروع کنید. سپس خودتان را به چالش بکشید تا کلمات سه حرفه و بعد از آن کلماتی با تعداد حروف بیشتر را بنویسید. انتهای هر حرف را به اول حرف بعدی بچسبانید تا بر روی کاغذ پشت سر هم دیده شوند.

همچنین می توانید نوشتن اسمتان را امتحان کنید. خصوصا اگر اسمتان کوتاه باشد.

پشت سر هم نویسی را روزی 20 دقیقه تمرین کنید

آموزش سر هم نوشتن انگلیسی _ هاو کن یو

روزانه 20 دقیقه از وقتتان را قبل از رفتن به مدرسه و یا سر کار و یا 20 دقیقه از زمان قبل خوابیدنتان را  به تمرین پشت سر هم نویسی اختصاص دهید و حتما در هر تمرینتان، حروف و جملات جدیدی را امتحان کنید و بنویسید.

به عنوان یک چالش و تمرین میتوانید جملات یا عباراتی را که از کتاب ها، آهنگ ها یا فیلم هایی که دوستشان دارید به خاطر دارید را بنویسید.