عادت های روزانه افراد موفق  می تواند از شما هم فردی موفق بسازد. افراد بسیار موفق با رفتار کردن مانند افراد عادی موفق نمی شوند. آن ها می دانند که دست یافتن به اهداف بزرگ به معنی انجام دادن کارهای بیشتر، مراقبت به بهترین نحو از جسم و ذهن خود و فکر کردن به شیوه ای که سرافرازی را در آن ها ترفیع دهد، است.

برای دست یابی به اهداف کوچک و بزرگ نیاز به برنامه ریزی دارید و برای عمل به این برنامه ها نیازمند عاداتی هستید که شما را تا رسیدن به مقصد همراهی کند. رفتار هایی که باید مدام تکرار شوند تا در شما به یک عادت تبدیل شوند. عادت های روزانه ای که نا از جانب من در هاو کن یو بلکه از طرف موفق ترین انسان ها توصیه شده اند. با هم این 24 مورد را بررسی می کنیم تا گامی مهم در راستای تبدیل شدن به یک فرد موفق برداشته باشیم.

در ادامه عادت های روزانه بیش از 24 مدیر اجرایی را که ادعا می کنند به آن ها کمک کرده تا به جایی که امروز هستند برسند، بررسی می کنیم.

 عادت های روزانه افراد موفق

 همه چیز را بنویسید

“من متوجه شدم نوشتن همه چیز می تواند واقعا مفید و کمک کننده باشد. این کار به شما این امکان را می دهد که ایده های سرگرم کننده یا خلاقانه ای را که برای بعد در نظر دارید، بتوانید بعدا بازبینی کنید. حتی اگر بسیاری از مواردی را که در آن زمان می نویسید و به نظر نمی آید ایده های خوبی باشند، ممکن است بعدا در یک زمان یا زمینه متفاوت دیگری الهام بخش خوبی یا مرتبطی باشند. در اینجا کمیت می تواند به کیفیت منجر شود. اگر شما همیشه ایده های خودتان را بنویسید، بعضی از آن ها خوب به نظر خواهند رسید.”

پس فراموش نکنید که برای برنامه ریزی، هر آن چه که در سر دارید را روی کاغذ بیاورید مهم نیست از چه جنسی هستند. هر آنچه که به اتفاق های فردای یا امروز شما مربوط می شوند را روی کاغذ بیاورید، در قدم های بعدی ان ها را دسته بندی می کنیم و بر حسب کتگوری مرتبشان می کنیم.

دقت کنید که در این رابطه بر دو مورد اشاره شده است. در وهله نخست باید یاد بگیریم که همه چیز را بنویسیم و در وهله دوم همه چیز را در آن بر روی کاغذ بیاوریم.

Jeremy Keeshin، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت CodeHS، یک پلت فرم آنلاین برای آموزش علم کامپیوتر در دبیرستان ها و… است که توسط صدها هزار دانش آموز استفاده می شود.

بر ترس اقدام و شروع کردن غلبه کنید

“احساس نگرانی و گاهی ترس از انجام یا اقدام، منجمله احساساتی است که قبل از بوقوع پیوستن مشکل یا اتفاقی بوجود می آید. من معتقدم که مهارکردن ترس و نگرانی از شروع یک کار یا شروع یک هدف، نه صرفاً یک جنبه رسیدن به اهداف، بلکه کلید موفقیت هر روز است. افراد موفق برای موفقیت آرزو نمی کنند، آن ها با وجود ترس های خود به طرف موفقیت گام بر می دارند. با جایگزین کردن احساس ترس و نگرانی با عزم راسخ در مواجهه با تهدیدات و در شرایط دشوار و دردناک، از نظر روحی و ذهنی قوی بمانید.”

Miron Lulic بنیانگذار و مدیرعامل شرکت SuperMoney، یک پلت فرم مقایسه خدمات مالی که اخیرا و در کمتر از یک سال از زمان تاسیس آن بیش از نیم میلیارد دلار درآمد از استعلام مشتریان بانک ها بدست آورده است.

 

انرژی لازم برای شروع را جذب کنید

“در روزهای اولیه تاسیس شرکت Tophatter  ما در یک دوره دشوار و سختی قرار گرفتیم و سوال خیلی ها بود که آیا می توانیم از این دوره نجات پیدا کنیم؟! یکی از سرمایه گذاران اولیه ما اظهار داشت که عامل اصلی  نجات ما از این شرایط صرفا سطح انرژی ما است. در نتیجه، تعقیب یک هدف بزرگ و هدایت چالش های کسب و کار عمدتاً در مورد چگونگی مدیریت انرژی شما است.”

Ashvin Kumar، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Tophatter، یک بازار خرید تلفن همراه که ماهانه بیش از ۳ میلیون دلار فروش می کند و حجم انبوه کالا به میزان ۳۲۰ میلیون دلار را در سال ۲۰۱۷ تولید کرد.

جدا کردن محیط کار از زندگی شخصی و اولیت بندی

“زندگی استارت آپی کار سختی است به نحوی که اگر اجازه دهید به راحتی می تواند شما را از پا در بیاورد. خیلی از شرکت های استارت آپ فرهنگ غلط شب و روز کار کردن را به اشتباه متوجه می شوند و به کار می گیرند. ضمنا با این فرهنگ خانواده های کارکنان و یا زندگی شخصی افراد نادیده گرفته می شود، سلامتی کارمندان رو به وخامت می رود و متاسفانه نهایتا این شرکت ها در هر صورتی شکست می خورند.

این یک مسابقه دوی سرعت نیست بلکه یک ماراتن است. بنابراین؛ ذهن، جسم و روح خود را برای مسیری طولانی تمرین دهید و به تیم خود کمک کنید که همین کار را انجام دهند. زمان‌ مناسبی را صرف کار کردن کنید و زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانید. وقت کمتری را صرف نگرانی برای یک ساعت بیشتر ماندن در محل کار کنید و به جای آن روی تناسب اندام و سلامت خود تمرکز کنید. به محض خروج از دفتر کاریتان برنامه های مربوط به کارهای دفتری یا اداری را بر روی گوشی موبایل خود ببندید و گوشی خود را زمانی که در دفتر کار نیستید به شارژ نزنید.

به خودتان اجازه دهید از نظر جسمی، ذهنی و روحی نوپا شوید و رشد کنید تا بهترین و بزرگترین شادی و لذت را برای شما و تیمتان به ارمغان بیاورد. زمانیکه شما کارهای مهم را اول قرار می دهید شما به خودتان و تیمتان این احساس را می دهید که هر روز از این سفر زیبا لذت ببرید و به ارتفاعاتی صعود کنید که با نادیده گرفتن کارهایی که در زندگی مهم است نمی توان به آنها رسید.”

Adam Metcalf، بنیانگذار شرکت ZeeMee، یک نرم افزار که با بیش از ۲۰۰ کالج و دانشگاه همکاری می کند و به دانشجویان این اجازه را می دهد داستان های منحصر به فرد خود را در فرآیند پذیرش دانشگاه ها از طریق ویدئو به اشتراک بگذارند و قبل از ورود به دانشگاه با جامعه دانشگاهی در ارتباط باشند.

 هرروز صبح موفقیت را برای آن روز تعریف کنید

“به عنوان اولین کار صبحگاهی، تصمیم بگیرید چه‌چیزی نیاز دارید که انجام دهید تا آن روز را یک موفقیت به حساب آورید. تعیین کردن انتظارات برای خود و تیمتان، به همه این اطمینان را می دهد که معنی اولویت برایشان روشن شده است و کمک می کند تا پیشرفت را پیگیری  و حس مسئولیت پذیری را حفظ کند. با این حال، در دنیایی از لیست های کارهای بی پایان، همیشه یک معیاری برای تعیین زمان اتمام کارهای آن روز و رفتن به خانه تهیه می کند.”

John Frerichs، مدیر عامل شرکت WePay که با بیش از ۱۰۰۰ پلت فرم من جملهConstant Contract ، GoFundMe و MeetUp برای ثبت کردن پرداخت ها کار می کند.

 آگاهی (mindfulness) را تمرین کنید

“من معتقدم اگر واقعا می خواهید موفق باشید آگاهی تنها و مهمترین عادت برای رشد و پرورش است و خبر خوب این است که اساسا بسیار ساده است. شما فقط باید آگاه و حاضر باشید و شرایط مختلفی را که در زندگی شما پیش می آید را مشاهده و نسبت به همه این موارد آگاهی پیدا کنید. هنگامی که تمام توجهتان را به افراد و شرایط می دهید، واقعا می توانید آنها را بشنوید، تفسیر کنید، بفهمید و از آنها یاد بگیرید. شما خواهید فهمید که تمام اطلاعاتی که بدان نیاز دارید در زمان بندی مناسب به دست خواهید آورد.

آگاهی به شما کمک می کند تا تغییراتی را که رخ می دهد بپذیرید و دست از پافشاری روی هر نتیجه خاصی بردارید. در نهایت موفقیت مانند هرچیز دیگری در زندگی می آید و می رود اما اگر انتخاب کنید که هر لحظه را بپذیرید و قانع باشید، این به خودی خود دستاوردی است که به شما احساس آگاهی بیشتری می دهد و در نتیجه توانایی شما را در رسیدن به موفقیت واقعی بالا می برد.”

Shannon O’Brien، دارنده رتبه یک مشاور شغلی و شماره یک مشاور زندگی در شهر بوستون از نظر برنامه Yelp و موسس کل شرکت U که شرکت مشاوران استراتژی های زندگی و شغلی است که او پس از هفت سال کار و تحصیل در دانشگاه هاروارد و MIT راه اندازی کرد.

بخشی از روز را به اصلاح کردن خود اختصاص دهید

“به اهداف خود عمل کنید و دائما خود را اصلاح کنید.ببینید نقاط ضعف و یا تاریک شما چه هستند و در راستای بر طرف کردن آن ها همه روزه تلاش کنید.  متمرکز ماندن روی اهداف روزانه، یک چالش است به ویژه هنگامی که شما بخش های مختلفی را رهبری می کنید. اگر مراقب نباشید تعداد زیادی از حواس پرتی های روزانه می توانند کارهای روزانه را تهدید کنند. در صورتی که موارد بی اهمیت من را از اولویت‌های مهم زندگیم منحرف کنند من دائما وظایف اصلی خود را ارزیابی و اصلاح می کنم. تنها چند لحظه طول میکشد تا اهداف مجددا اصلاح شوند ولی به من اجازه می دهد تا بر اهمیت موضوع تمرکز داشته باشم.”

 Amy Zimmerman، رئیس شرکت kabbage، یک سرویس مالی، تکنولوژیک و پایگاه اطلاعات جهانی است که در خدمت کسب و کارهای کوچک است که بیش از ۱.۶ میلیارد دلار از سرمایه گذاری به دست آورده است و در مجموع ۴ میلیارد دلار وام داده است.

استراحت های نیمه روزی را فراموش نکنید

 

“من قبول می کنم که سالهای سال در خفا چرت می زدم و تظاهر می کردم که این کار را نمی کنم  ولی دیگر دروغ نمی گویم. طبق تحقیقات به عمل آمده، استراحت های کوتاه مدت نیمه روزی در واقع راهی برای بهبود قابل توجه عملکرد ذهنی است. در نتیجه با افتخار می توانم ادعا کنم که بله من خودم در طی روز استراحت های کوتاه دارم. من معتقدم هر کسی باید زمانی که برایش مقدور است، چرت کوتاهی بزند.”

از اشتباهات خود درس بگیرید ولی در آن ها غرق نشوید

شما حتما می دانید که یاد گرفتن از اشتباهات یک فرایند همیشگی است. اشتباهات استراتژیک و تاکتیکی بخشی از رشد و رهبری هستند و اغلب می‌توانند قدرتمندترین بینش و ارزش یابی را برای موفقیت در آینده فراهم کنند. این خیلی مهم است که از اشتباهات خود درس بگیریم. ولی از سوی دیگر به همان اندازه مهم است که توسط آن ها گرفتار نشویم. هنگامی که کارهایتان پیش نمی روند، یک کالبد شکافی سریع انجام دهید تا تصمیم بگیرید که چه کاری را می‌خواهید متفاوت انجام دهید و بعد ادامه دهید.  هر روز صبح در مورد گام مثبت بعدی که قصد دارید بردارید، نه آنچه که در گذشته انجام داده اید، فکر کنید.”

Daniel Putterman، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Kogniz، که اخیراً AICam را به بازار عرضه کرده است، دوربین های نظارتی کاملا مستقل با هوش مصنوعی که افراد و تهدیدات را در زمان واقعی با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره بر اساس ویدئو، شناسایی می کنند. همچنین تاسیس و اداره شرکت‌های نوپای تکنولوژی در طول ۲۰ سال گذشته از جمله شرکت های MaxInfo،EoExchange ،Mediabolic  و Cloud Engines.

هر روز با شوق بیدار شوید

 هر اندازه که دلیل برای خراب کردن روز پیش رو وجود دارد دو برابر آن دلیل برای موفقیت در روز پیش رو وجود خواهد داشت. کافیست به محض بیدار شدن به برنامه و اهداف خود بیاندیشید و با نیرویی تازه صبح خود را آغاز کنید.

ما انسان ها تمایل داریم روز خود را برنامه ریزی کنیم و اتفاقات غیر منتظره می توانند هرج و مرج یا ناامیدی را در ما ایجاد کنند. من دوست دارم هر روز بیدار شوم، در حالی که لیست کارهایی را که باید انجام دهم بدانم در عین اینکه هم زمان برای اتفاقات غیر منتظره ای که نمی توان آن ها را برنامه ریزی کرد، هیجان زده هستم. در اکثر روزها اتفاقات غیر منتظره معمولا سرگرم کننده هستند.

Stormy Simon، مدیرعامل اسبق Overstock.com متخصص تجارت الکترونیک و عضو هیئت مشاوره KIND and CannaKids.

ارکان اصلی برند خود را شناسایی کنید

به اشتراک گذاری احساس شور و شوق به مردم کمک می کند تا به هدفی که شما دارید بپیوندند، به کارکنان کمک می‌کند تا اهداف بزرگتر را درک کنند، از مشتریان دعوت می کند تا احساس کنند بخشی از یک جنبش هستند یا توضیح می دهد که چرا همیشه کار می کنید تا خودتان را به خانواده تان ثابت کنید. ارکان اصلی و پایه های برند خود را شناسایی کنید و آنها را در هر کاری که انجام می دهید وارد کنید؛ به آنها اجازه دهید تا قطب نمای شما باشند، هر پیام و تصمیم تجاری را هدایت کنند و شما را به روز نگه دارند.

Melissa Papock، بازمانده melanoma و بنیانگذار برند ملی ایمنی در برابر اشعه فرابنفش  Cabana Life  که با انجمن Stand Up To Cancer و Melanoma Research Alliance برای جمع آوری کمک های مالی برای کمک به تحقیقات، آموزش و پیشگیری سرطان پوست همکاری می کند.

هر شب، مرور سه اتفاق خوب روز در کنار خانواده

ما برای شام خانوادگیمان (در کنار هم بودن اعضای خانوادیمان) ارزش بالایی قائل هستیم و هرشب سه چیز خوب را با یکدیگر به اشتراک می گذاریم. از صبح تا به شام از میان اتفاقات خوب و .. سه مورد از برترین ها را انتخاب و در کنار خانواده مطرح می کنیم. این یک حس فوق العاده در خانواده ایجاد می کند.

  دورمیز می نشینیم و سه چیز خوبی را که برای هر یک از ما در طول روز اتفاق افتاده است بیان می کنیم. اینکه خوبی ها را از دست بدهیم و نادیده بگیریم کار بسیار راحتی است ولی هدف ما این است که در کودکانمان اهمیت دیدن روشنایی، مثبت بودن و خوب بودن را القا کنیم.

Ash Eldifrawi، مدیر بازاریابی و تجربه مشتری در شرکتRedbox ، کیوسک فروش و مرکز اجاره فیلم و بازی‌های آنلاین

باهوش ها را استخدام کنید

 اگر صاحب کسب و کار هستید افراد را به خاطر شخصیتشان استخدام کنید، نه مهارتشان. شما می‌توانید یک نفر را آموزش دهید تا کاری را که مد نظرتان است را انجام دهد ولی نمی توانید کسی را آموزش دهید تا باهوش، خوش‌قیافه یا فعال باشد. افرادی را بیابید برای استخدام کردن که پایه‌های محکمی دارند که می‌شود آن ها را ساخت. به علاوه، همیشه خود را محکوم بدانید. بسیار ساده است که فکر کنید برنده شده‌اید و دست از تلاش بردارید، اما لحظه‌ای که این کار را کنید، شروع به باختن می کنید. همیشه هیجان‌زده و صبورباشید.”

Eric Lupton، رئیس Life Saver Pool Fence Systems، بزرگ‌ترین شرکت نرده های استخر در ایالات‌متحده آمریکا.

 

یاد گیری را متوقف نکنید

در هر سن، هر جایگاه و هر شرایطی هستید باید یادگیری در راستای پیشرفت شخصی و کاری را در برنامه های خود بگنجانید. به عنوان یکی از بنیانگذاران و رئیس شرکت، من همواره در تلاش بودم تا از تحولات صنعت و پیشرفتهای آن باخبر باشم. برای اینکه متخصصی در صنعت خود باشم، باید به طور مداوم در حال یادگیری باشم. من روزانه حداقل ۳۰ دقیقه وقت خود را صرف مطالعه تکنولوژی‌های جدید و روند و پیش‌بینی‌های صنعت در زمینه فعالیتی خودم می‌کنم. مطالعه صبحگاهی برای من مانند یک باشگاه ذهنی است که نه تنها پایه دانش من را قوی می‌کند، بلکه به من این امکان را می‌دهد تا در مورد فرصت های پیشروی شرکت خودم نیز فکر کنم. که اینکار مرا در قالب ذهنی ایی قرار می‌دهد تا روز خود را فتح کنم.”

Dr Anshul Vikram Pandey، برنده جایزه “Forbes 30 under30”درسال ۲۰۱۸ برای شرکت در زمینه تکنولوژی سازمانی و همچنین یکی از موسسان و مدیران شرکت Accern، یک شرکت نوپا در زمینه پیش بینی و تجزیه و تحلیل است که ۱۰۰۰ درصد رشد سالیانه را از زمان تاسیس آن در سال ۲۰۱۴ با مشتریانی از جمله Credit Suisse و IBM تجربه کرده است.

زمان های خالی را در برنامه خود بگنجانید

لیست کارهای من یکی از واجبات هر روز من است. من فضایی را در لیست خودم برای کارهای پیش‌بینی‌نشده قرار می دهم. به عنوان یک مدیر خلاق، من نقش ها و مسئولیت های زیادی دارم که گاهی نیاز به تغییر سریع این نقش ها است که دراین صورت لیست کارهای من به من کمک می‌کند که بتوانم همه چیز را پیگیری کنم. با ایجاد فضاهای خالی در لیست کارهایم، برای کارهای غیر منتظره نیز زمانی در نظر گرفته شده است که از ناامیدی در انتهای آن روز جلوگیری می‌کند. اگر روز به روز کارهای من طبق اصول و با انعطاف پذیری انجام نمی شدند سبب اضطراب و آشفتگی من می شدند. لیست کارهای من اهداف مرا به کارهای قابل مدیریت تقسیم می‌کند، و هیچ احساسی بهتر از احساس خشنودی انجام همه کارها در لیست خود و حذف کردن آنها -به خصوص پس از آن که در طول روز افزایش پیدا کرده‌اند- نیست.

Rodrigo Lizaragga، مدیر خلاق جامعه جدید بهداشت و سلامت (NSFW)، آژانس تأثیرگذار برای vice – category brands که شاهد رشد ماهانه بیش از ۴۰۰ درصد است.

خودتان را خیلی جدی نگیرید

“اغلب اوقات، مدیران -و کارمندان در تمام سطوح- از ایجاد اشتباه می‌ترسند، اما این می‌تواند بزرگ‌ترین اشتباه همه باشد. ریسک حساب شده کردن و امتحان کردن چیزهای جدید می‌تواند منجر به نوآوری شود.”

Cyrus Claffey، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت “ButterflyMX”، یک تلفن داخلی هوشمند و پلت فرم کنترل خانه از راه دور است که بیش از چهار میلیون معاملات ملکی چند مستاجره در سراسر ایالات‌متحده را تسهیل کرده‌است و در بیش از 105000 واحد در سراسر ایالات‌متحده حضور دارد.

نه را به آره تبدیل کنید

“طی روز ممکن است با پایخ های منفی زیادی از جانب افراد مختلف رو به رو شوید. من نه را به آره تبدیل می‌کنم با نوشتن یک لیست از دلایلی که ممکن است آن فرد بگوید نه و سپس با راه‌حل‌های مخصوص به هر یک از مسائل آن‌ها رسیدگی می‌کنم. اگر یک راه‌حل واقعی پیدا نکنم، سعی می‌کنم یک کار مشابه و نزدیک پیدا کنم. سپس با یک عضو تیم مکالمه‌هایی را که ممکن است در گفت‌وگو انجام شود نقش بازی می کنیم بنابراین واکنش‌های من پیشبینی شده خواهند بود، در نتیجه با یک روش خوب و مختصر برای گفتگوی اصلی آماده می‌شوم.”

Tal Rubinstein، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل SHUPPERZ ، یک پلت فرم همتا به همتا که به مصرف کنندگان جهانی اجازه می‌دهد تا خریداران محلی با استعداد را به خرید از فروشگاه ها مجاب کنند که ۳ میلیون دلار مبلغ سرمایه‌گذاری شده را ظرف ۴۸ ساعت افزایش داده و در عرض دو ماه ۲۰۰۰ تراکنش دریافت کرده و ۳۵۰۰۰ نسخه از آن در سه هفته دانلود‌ شده است.

کاری را که انجام خواهید داد ، برنامه‌ریزی کنید

نحوه شروع و پایان روز من تماما شگفتی است. هر روز ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا در بخش‌های ۱۵ دقیقه‌ای، به کل روز و آنچه که امیدوارم در آن روز انجام شود، فکر کنم. من یک لیست هفتگی از کارهایی که باید انجام بدهم دارم که در روز یکشنبه (یا اوایل دوشنبه) آن را آماده می‌کنم تا مجبور نباشم هر روز فکر کنم که در آن روز از هفته چه کاری باید انجام دهم. من می‌توانم هر یکشنبه به فهرست هفتگی کارهای مهم مراجعه کنم که برنامه‌ریزی روزانه را سریع و ساده می‌سازد و نیازمند فکر زیاد نیست. سپس روز خود را با تفکر پایان می‌دهم. من سه پیروزی بزرگ روزانه شامل: چیزی که بیشتر از آن سپاسگزار هستم، لحظه‌ای که بهترین نسخه خودم بودم، لحظه‌ای که بدترین نسخه خودم بودم و هر درسی را که آموختم را یادداشت می کنم. آگاه بودن در مورد این که چطور زمان خود را قرار است صرف کنم و بعد فکر کردن در آخر آن روز در مورد آنچه که خوب پیش رفت و آنچه که می‌توانست بهتر انجام شود، ترکیب قدرتمندی برای پیشرفت من بود.

– استیسی بوید، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Olivela، یک سایت تجارت الکترونیک لوکس که در سال جاری در حدود ۲۴۰ درصد رشد داشته‌است و بنیانگذار Schoola، خرده‌فروشی آنلاینی که لباس های دست دوم را برای حمایت از مدارس محتاج به فروش می رساند.

فضا و زمان فکر کردن را در هفته ی کاری خود، ایجاد کنید

“برای انجام کارهای نسبتا بی نقص نیاز به زمان برای فکر کردن دارید. من همیشه صبح زود بیدار می شدم، اما سال گذشته قبل از سپیده دم از خواب بیدار شدم. این زمان معمولا  تنها وقت عاری از حواس پرتی است که در طول یک روز به دست می‌آورم، بنابراین آن را صرف لیست کردن کارهای می‌کنم که در اولویت هستند؛ چند فنجان قهوه می‌خورم و از سکوت لذت می‌برم.”

Kristian Tapaninaho، بنیانگذار و مدیر عامل Uuni، یک کوره چوب سوزی که در عرض ۱۰ دقیقه به ۹۳۲ فارنهایت میرسد و می‌تواند یک پیتزا را زیر ۶۰ ثانیه بپزد. محصولات آن ها در بیش از ۸۰ کشور فروخته شده است و سال به سال رشد ۲۵۰ درصدی را تجربه کردند.

به طور معمول سعی نکنید عادت‌ها را شکل دهید

“من سعی می‌کنم هر لحظه هر کاری که برای موفقیت خودم و تیمم لازم است انجام دهم و این به معنای غرق شدن در عادت های رفتاری نیست. عادت‌ها می‌توانند در مسیر چیزهایی غیر عادی که نیاز است انجام شود تا موفقیت خلق شود، بایستند. مهم نیست که برنامه‌ریزی استراتژیک باشد یا بیرون بردن زباله از دفتر  و یا هر چیزی که باید در حال حاضر انجام شود تا به ایجاد موفقیت کمک کند، مهم این است که باید انجام شود. هیچ چیز به عنوان یک گام مهم یا یک گام غیر مهم وجود ندارد. گامی رو به جلو همواره گامی رو به جلو است.”

Dr. Phil Marshall، نوآور و مبتکر محصولات بهداشتی که راه‌حل‌های بهداشتی جدیدی در WebMD و Ganey Press ساخته‌است و یکی از بنیانگذاران Conversa Health، که به پزشکان در برقراری ارتباط و تعامل با بیماران خود ما بین ویزیت‌هایشان کمک می‌کند.

حقیقت را بگویید

” به معنای واقعی کلمه همه چیز را رها کنید. ازدواج‌ها با شکست مواجه می‌شوند، کسب و کارها خراب می‌شوند و مردم قدم های بسیار کوچکی برمی‌دارند؛ ما واقعا چه می‌خواهیم؛ ما واقعا ً چه کسی هستیم؛ ما واقعا چه احساسی داریم؛ به چه جایی می‌خواهیم برویم و از چه چیزی واقعا می‌ترسیم. این دروغ‌ها به اعتیاد، قرص های آرامش بخش، تخریب و ابتذال کشانده می‌شوند. بیایید با این حقیقت روبه رو شویم که همه ما دروغ می گوییم. آن صدای کوچکی که می‌گفت: من نیستم. بله، تو. اغلب ما شروع به دروغ گفتن و دفن حقیقت می کنیم برای اجتناب از قضاوت والدین، معلمان، کلیسا، دوستان و مربیانمان و راضی نگه داشتن آن ها. این دروغ‌ها باعث می شود احساس کنید در درد و‌ رنج خود تنهایید. صاحبان تجارت‌های کوچک و کارآفرینان در معرض بیشترین خطر درجا زدن، سرکوب و احساس تنهایی هستند. زمانی که برای گفتن حقیقت سخت تلاش می‌کنید و با خودتان کلنجار می‌روید، مسیر موفقیتی سرشار از سلامتی، ثروت و عشق به رویتان باز می شود. گفتن حقیقت: کلید حل مشکلات است.”

Garrett J. White، موسس Wake Up Warrior، مدیر عامل DKW Styling، نویسنده و گوینده ای که با هزاران نفر کار می کند تا زندگیشان را متحول کنند.

به طورکلی بر روی موارد ضروری تمرکز کنید

 

“زمانی که برای اولین بار شروع به کار کردیم، می‌دانستیم که فقط می‌خواهیم در ۲۴ ماه اول یا در همان محدوده زمانی، آنلاین  باشیم. با این حال، زمانی که شرکت شما درآمد بسیار کمی دارد، شما وسوسه می‌شوید که هرچه میوه‌ پایین درخت رشد کرده را به دست آورید. برای ما این به شکل پیشنهادهای بی ارزش درآمده بود، مانند: فروش در چند فروشگاه خرده‌فروشی، توزیع نمونه‌هایی در یک رویداد، بدست آوردن یک نماینده دانشگاهی و غیره. من مودبانه و نه خشک و مستبدانه تیمم را از انجام این کارها منع کردم و توضیحی که برای انجام این کار داشتم این بود که ما وقتمان را صرف کاری می کنیم که در آن ماهر هستیم یعنی فروش آنلاین. ما در عرض نه ماه از ۱۰۰ دلار فروش روزانه به میزان ۵۰۰۰۰ دلار فروش در روز رسیدیم. به طوری که اگر ما با کارهای کوچکی مثل انجام سفارش‌های کوچک فروش، تحویل نمونه‌ها، و یا برخورد با نمایندگان محوطه دانشگاه حواسمان را پرت می‌کردیم، هیچ راهی برای رشد کردن نداشتیم.”

Brooks Powell، موسس و مدیر عامل Thrive+، یک مکمل طراحی‌ شده برای کاهش اثرات منفی الکل که اخیرا از آن در فصل نهایی برنامه تلویزیونی Shark Tank در شبکه ABC رونمایی شده است.

 

کسب‌وکارهای خود را زمانی شروع به مدیریت کنید، که در آرامش هستید

من در تنظیم مرزها اطراف ذهنم بسیار  قوی هستم. خیلی راحت اگر پریشان باشم، کار نمی‌کنم مثلا:  اگر یک ملاقات مهم دارم یا کتابی را بخواهم بنویسم یا تصمیم بزرگی بخواهم بگیرم یا حتی طراحی یک اختراع را انجام دهم و یا هر چیز دیگری که نیاز به توجه و آرامش داشته باشد را زمانی که احساس خستگی، استرس و یا دو دل بودن دارم از انجام آن ها خودداری می‌کنم. من به معنای واقعی هر کاری که برای رسیدن به یک فضای آرامش‌بخش لازم است را انجام خواهم داد و آن را «منطقه شادی» می‌نامم.

برای من این میتواند معمولا یک چرت طولانی باشد، غذایی که دوست دارم مانند سوشی، پخش موسیقی زیبای پیانو بر روی سیستم صوتی و یا تلفن‌ها و ایمیل‌های کنار گذاشته شده، باشد. من اغلب این کار را درست در وسط روز کاری خود انجام می‌دهم. من می‌دانم که مدیر عاملان پر مشغله ادعا می کنند که برای این کارها وقت ندارند، اما واقعیت این است که من در زمانی که در «منطقه شادی» هستم، تصمیمات بهتری می‌گیرم که در زمانی طولانی اجرا می‌شوند. به راحتی می‌توانید کارمندان خود، مشتریان خود، فروشنده‌ها و هر کس دیگری که با آن‌ها کار می‌کنید را، بیشتر از آنچه که می‌توانید، ترغیب به انجام کاری کنید.

بنابراین، من باید محکم باشم. من مستقیما به مردم می‌گویم که تماس، گزارش یا هر چیزی نیاز به «توجه منطقه شادی» من دارد. من تماس‌ها را جواب نخواهم داد، جلسات را به تاخیر می‌اندازم، مهلت‌های زمانی را جابجا می‌کنم، هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد، بیفتد؛ من برای مدیریت کسب‌وکارم نیاز به آرامش دارم. من خود را کاملا وقف کارم میکنم، نه فقط نیمی از خودم را.

Ashley Black، نویسنده کتاب پر فروش “The Cellulite Myth” دستیاره نویسنده مقاله علمی “The Effects of a Fascia Manipulation Device on Subcutaneous Fat Tissue and Cellulite Appearance in Middle Aged Women” و مخترع “FasciaBlaster”

زودتر از نصف کارمندانتان بیدار شوید

 

وقتی در حال نوشتن کتابم بودم بخش زیادی از آن را در ساعت ۰۳: ۴ صبح انجام می‌دادم. می‌توانستم قبل از اینکه تلفن را روشن کنم یا ایمیلم را باز کنم، سه‌ تا چهار ساعت به کار نوشتن مشغول باشم. بازه زمانی بدون مزاحمت و بی وقفه نسبتا طولانی بود و به همین دلیل توانستم دست‌نوشته‌های تکمیل‌شده‌ام را بدون نیاز به زمان اضافی به موقع تحویل دهم. من هنوز هم زودتر از بقیه پرسنل خود ( هم خانواده‌ام و هم کارمندانم ) از خواب بیدار می‌شوم. من یک شروع پرانرژی – با تمرین مشت زنی و مدیتیشن در طول روز- دارم، می‌توانم با دقت روی یک کار که در لیست کارهای روزانه‌ام هست تمرکز کنم قبل از اینکه به وسط روز برسم .

Sara Snow، مدیر ارشد بازاریابی Bambino، یک برنامه نگهداری از بچه که به تازگی توسط Gwyneth Paltrow در وب سایت شیوه زندگی”Goop” معرفی شده است. همچنین برنده جایزه امی، مجری اخبار و مجری تلویزیون، سخنگوی روابط‌عمومی و نویسنده رسانه‌ای.

روز خود را با نوشیدن دو تا سه لیوان آب آغاز کنید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که من برای به حداکثر رساندن عملکرد خود در کارهایم انجام می‌دهم این است که زندگی شخصی خودم را طبق عادت های روزمره صبحگاهی و عصرگاهی مرتب و تنظیم می کنم. زمانی که به سرعت در حال رشد هستید، هر روز در محل کار روزی متفاوت و جدید است. تحقیقات نشان داده‌اند که داشتن عادت های سالم و سازگار غیرکاری به طور قابل‌توجهی ظرفیت ذهنی، خُلق مثبت، قدرت احساسی و غیره را افزایش می‌دهد. در نقش رهبر که افق دید بالایی دارد، هر لحظه بودن در بهترین شرایط، برای ایجاد محیطی مساعد برای رشد، ضروری است. هر روز من صبحم را با نوشیدن دو یا سه لیوان آب شروع می‌کنم، بعد یک ورزش پنج دقیقه‌ای انجام می‌دهم، دوش می‌گیرم، یک فنجان چای سیاه می‌خورم، یک فنجان بزرگ ماست و بعد به اداره می‌روم. من ایمیل هایم را تا زمانی که در قطار یا اداره هستم، چک نمی کنم یا حداقل سعی می کنم که نکنم. بهترین عادتی که دارم این است که قبل از خوابیدن به دختر ۶ ماهه خود غذا دهم. این یک راه ایده‌آل برای ریلکس کردن، خلاص شدن از فشار کاری، و انجام کاری به مراتب دل‌انگیزتر در انتهای روز است. این عادت های شخصی مستمر به من کمک می‌کند که در وضعیت روحی و رویکرد کاری خود ثابت‌قدم باشم.

Roman Giverts، مدیر عامل VuMedi، یک شبکه ویدئو آموزش پزشکی، که بیش از ۲۵۰ هزار پزشک و بیمارستان برای یادگیری و ارزیابی گزینه‌های درمان، از آن استفاده می‌کنند.

هر روز موادر منفی و مثبت خود و کار خود را یادداشت کنید

در پایان هر روز در بخشی از دفترچه برنا مه ریزی خود موارد مثبت و منفی خود و شخصیت خود و همچنین کار خود را یادداشت کنید و لیستی از ان ها تهیه کنید و در طی روز های آینده سعی کنید موارد منفی را جبران و یا برطرف کنید.