احتمالا بسیاری از شما که از تلگرام استفاده می کنید از نسخه دسکتاپ Hن هم بهره می برید. این نسخه از تلگرام که بر روی کامپیوتر های شخصی نصب می شود احتیاج به خط یا شماره جدید ندارد و تنها از یکی از اکانت های تلگرام خود می توانید استفاده کنید. در این مقاله ترفند های تلگرام دسکتاپ و تغییر تم و شکل و شمایل Hن را به شما آموزش خواهیم داد.

تلگرام ویندوز یا همان دسکتاپ برتری هایی نسبت به تلگرام ویندوز یا مک و … دارد که آن را متمایز تر و البته گاها به ابزاری پر کاربرد تر برای کاربران حرفه ای تلگرام تبدیل می کند. در این نسخه از تلگرام علاوه بر اینکه با سرعت بیشتر و البته دسترسی راحت تر به فایل ها و ذخیره و دانلود راحت تر آن ها مواجه هستیم از طرف دیگر برای داشتن تلگرام دسکتاپ نیازی به شماره و سیم کارت جدید نیست و این تلگرام به راحتی به تلگرام گوشی شما متصل می شود. همچنین در نسخه و آپدیت جدید این تلگرام دسکتاپ که چندی پیش منتشر شد شما قادر خواهید بود که به راحتی از میان رنگ ها و تم های مختلف تلگرام خود را به شکل و شمایل خود در کوتاه ترین زمان تبدیل کنید.

دانلود آخرین نسخه تلگرام دسکتاپ

captureدر ابتدا شما به راحتی از طریق سایت تلگرام یا آدرسی که در لینک زیر در اختیار شما قرار داده شده است می تواند آخرین نسخه مورد نظر خود برای ویندوز یا مک و حتی لینوکس را دانلود کنید. پس از دریافت فایل آن به راحتی آن را بر روی سیستم خود نصب کنید

فعال کردن تلگرام دسکتاپ

sdپس از نصب تلگرام دسکتاپ حال به راحتی با وارد کردن شماره اکانت تلگرامی خود یک پیام حاوی کد فعالسازی برای تلگرام گوشی شما ارسال می شود که باید آن کد را در تلگرام دسکتاپ وارد کنید تا بدین صورت به تلگرام گوشی خود در دسکتاپ دسترسی پیدا کنید. به همین راحتی تلگرام شما در دسکتاپ فعال می شود.

قابلیت تلگرام دسکتاپ

photo_2017-01-17_15-45-31در آخرین آپدیت ارائه شده برای این نسخه از تلگرام علاوه بر اینکه شما می توانید افراد یا گروه و کانال ها را بالای لیست پین کنید تا همیشه بالا بمانند همچنین شما قابلیت پاک کردن پیام در چت های خصوصی را هم دریافت کرده اید و در نهایت تغییر جذاب و هیجان انگیز اضافه شدن تم ها و شکل و شمایل های جدید به تلگرام شماست.

دانلود و لیست تم ها

photo_2017-01-17_15-38-09اما حال سوال اینجاست که این تم ها را از کجا و چگونه باید دانلود و نصب کنیم. این سوال پاسخی بسیار ساده دارد چرا که این کار به راحتی هرچه تمام تر و از طریق یک کانال که خود تلگرام تدارک دیده است برای شما قابل مشاهده، انتخاب و سپس دانلود است. برای رفتن به این کانال رسمی تلگرام تنها کافیست بر روی لینک زیر بزنید و یا اینکه در تلگرام خود آدرس Themes@ در تلگرام خود بزنید و سپس وارد این کانال رسمی تلگرام برای تم ها شوید.  در این کانال تلگرام علاوه بر به نمایش گذاشتن عکس ها از تم ها آن را به فایل دانلودی ریپلای کرده است که برای دانلود بر روی فایل می بایست بزنید.

نصب تم ها

photo_2017-01-17_15-45-31پس از اینکه تم مورد نظر خود را در تلگرام دسکتاپ دانلود کردید حال تنها کافیست به راحتی تنها بر روی همان فایل کلیک کنید تا یک پیش نمایش از تم نمایش داده شود و سپس پس از تایید بر روی ذخیره تغییرات بزنید. تا به همین راحتی تم های شما تغییر کنید. چنانچه از تم ها راضی نبودید و تمایل به بازگشت تم اصلی خود داشتید به راحتی این کار را در تنظیمات تلگرام خود انجام دهید.

ساخت تم به دست خودتان

dfdfاین پایان کار نیست بلکه چنانچه از هیچ یک از تم های مهیا شده برای شما خوشنود و راضی نبودید می توانید به سلیقه خود و با رنگ دلخواه برای هر یک از موارد تم اختصاصی خود را نیز به راحتی بسازید که تلگرام این امکان را در لینک زیر مهیا کرده است. برای ساخت تم تلگرام سفارشی خود تنها کافیست بر روی لینک زیر زده و سپس اقدام به ساخت تم کنید.