در ماه جولای ۲۰۱۶ اینستاگرام برای اعضای خود قابلیت اضافه کردن دکمه ی Contact را فراهم کرد تا کاربران بتوانند ازطریق راه های ارتباطی دیگری مانند ایمیل و شماره تلفن و… با یکدیگر تماس برقرار کنند اما بسیاری از کاربران این شبکه ی اجتماعی بر این باورند که این امکان تنها برای پیج های با فالوور یا دنبال کننده ی بالا قابل استفاده است در صورتی که این قابلیت برای همگان فعال است. حال ما در این جا یعنی “هاو کن یو” و در این قسمت به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این قابلیت را برای صفحه ی خود فعال کنید.

برای افزودن این دکمه به صفحه ی خودتان ابتدا باید اکانت خود را به یک اکانت تجاری تبدیل کنید و برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

به تنظیمات (Options) نرم افزار اینستاگرام بروید

img_5609

حال در قسمت ACCOUNT گزینه ی Switch to Business Profile را انتخاب کنیدimg_5610

در این مرحله شما باید به اکانت فیس بوک خودتان متصل شوید. در این قسمت با وارد کردن نام کاربری و رمزعبور اکانت فیس بوک وارد مرحله ی بعد شوید.

در مرحله ی آخر شما باید اطلاعاتی همانند ایمیل و شماره تلفن را که می خواهید در دکمه ی Contact قرار گیرند را وارد کنید.img_5612

به همین سادگی شما این گزینه را به صفحه ی اینستاگرام خودتان اضافه کردید. از این پس کاربران دیگر میتوانند با ایمیل یا شماره های تماس شما ارتباط برقرار کنند.

نکته
درصورتی که خواستید اکانت خود را از حالت تجاری (Business)  به اکانت شخصی (Personal) برگردانید کافیست مراحل بالا را دنبال کرده و در مرحله ی ۲ به جای انتخاب گزینه ی Switch to Business Profile گزینه ی Switch to Personal Profile را انتخاب کنید.