عکس گرفتن از خودتان یکی از کارهایی است که بیشتر اوقات انجام می دهید. قاعدتا این برای شما خیلی مهم که در عکس خوب بیافتید و حس خوبی نسبت به عکسی که گرفته اید داشته باشید. شاید اگر عکستان خوب نباشد اپلیکیشن ها با تغییرات بتوانند کمی مشکلات آن را رفع کنند اما اگر خوب عکس بیاندازید، دیگر نیاز به هیچ اپلیکیشنی ندارید. اگر در اینستاگرام #selfie را سرچ کنید با نتیجه ای حدود ۳۰۰ میلیون عکس مواجه می شوید. پس این میتواند خیلی کاربرد داشته باشد که راه های بهتر سلفی گرفتن را آموزش ببینید. برای آموزش حالت ها و ترفند های سلفی با هاو کن یو همراه باشید.

خلاقیت

چگونه سلفی جذابتری بگیریم ؟ www.howcanu.com

همیشه قرار نیست از صورت عکس بگیرید. بلافاصله زمانی که می خواهید عکس بگیرید، تنها چیزی که به ذهنتان می رسد عکس از چهره است. با توجه به فضا و مکانی که در آن قرار گرفته اید می توانید با انتخاب یک زاویه مناسب حتی از پاهایتان عکس بگیرید. چرا از کفش هایتان یا از دست بند جدیدی که گرفته اید بر روی مچتان و با یک پس زمینه زیبا عکس نمیگیرید؟  با این کار می توانید زیبایی ویژه ای را بوجود آورید و تغییرات جدید را در معرض دید قرار دهید.

زاویه

چگونه سلفی جذابتری بگیریم ؟ www.howcanu.com

مسلما مهمترین بخش از در عکاسی زاویه چهره و دوربین شماست. در اوایل مردم فکر می کردنند که اگر دوربین را در بالا نگه دارند و یا با زاویه زیاد در پایین چهره نگه دارند عکس زیبا تر می شود. اما این کاملا اشتباه است برای مثال زمانی که شما دوربین را بسیار پایین نگه می دارید گونه ها و چانه شما بد فرم در عکس می افتد. بهترین حالت برای یک سلفی خوب نگه داشتن دوربین رو به روی صورت و به اندازه چند درجه بالا تر و همچنین زاویه خود دوربین را تغییر دهید تا دقیقا روبروی شما قرار گیرد.

چگونه می توانید با دوربین گوشی هوشمند خود عکسهای حرفه ای بگیرید ؟

نور

چگونه سلفی جذابتری بگیریم ؟ www.howcanu.com

نور طبیعی نیز یکی از راه های مهم برای انداختن عکس های زیبا است. در صورت امکان برای گرفتن عکس کنار یک پنجره بایستید و یا حداقل خود را در دسترسی نور خورشید قرار دهید زیرا این کار چهره شما را زیبا تر می کند و سایه ها را به حداقل میزان می رساند. تا حد امکان سعی کنید به هیچ وجه نزدیک یا زیر نور فلئور سنت و غیر طبیعی عکس نگیرید. مطمئن باشید اون عکس شما را نا امید میکند و چیزی که باب میلتان هست، نمی شود.

این درست است که سلفی گرفتن در شب کار سختی است ام اگر بتوانید یک نور کم و ملایم پیدا کنید، بهترین حالت است. حتی می توانید از یک شمع بر روی میز استفاده کنید. اپلیکیشن اسنپ چت نیز دارای یک آپشن خوب است که به هنگام گرفتن سلفی فلش اصلی دوربین را فعال نمیکند و فقط نور صفحه را بالا می برد که باعث می شود یک نور ملایم در صورت شما ایجاد شود. پس توجه داشته باشید که همیشه از نور و فلش شدید گوشی خود هم اجتناب کنید.

چگونه در اسنپ چت حساب کاربری ساخته و از آن استفاده ؟

چهره طبیعیچگونه سلفی جذابتری بگیریم ؟ www.howcanu.com

 

تا به حال در باره تنظیمات قابل تغییر گوشی و حالت ها صحبت کردیم. اما چهره طبیعی تان را باید چکار کرد؟ این کاملا بستگی به خود شما و چهره شما دارد. شما با استفاده از تجربه و عکس هایی که گرفته اید می دانید که در چه حالاتی صورت و چهره تان زیبا تر می افتد. برای مثال برخی افراد هستند که نیمه راست صورتشان زیبا تر به نظر میرسد و در اکثر اوقات دوست دارند که عکس را از سمت راست صورتشان بگیرند و آن بخش از صورت بیشترین کادر تصویر را گرفته باشد. پس باید شما بفهمید که در چه زاویه و در چه حالاتی چهره تان زیبا تر بنظر می رسد.

فیلتر ها و ویرایش ها

چگونه سلفی جذابتری بگیریم ؟ www.howcanu.com

در این تصویر که مشاهده میکنید بیش از حد از فیلتر و ویرایش استفاده شده است که حس خوبی به آن نخواهید داشت. عکس های طبیعی همیشه بسیار زیبا هستند. ما نیز پیشنهاد میکنیم اگر تصویرتان دارای نور و شرایط خوبی است، تغییراتی در آن ایجاد نکنید. با این حال اگر فیلتر یا ویرایش زیبایی شما را وسوسه کرده است آن را از بین نبرید و از آن استفاده کنید. اما همیشه بیاد داشته باشید که اکثر مردم معمولا به دنبال اتفاقاتی هستند که طبیعی رخ داده است و این را بیشتر می پسندند و قطعا شما هم به دنبال این هستید. سلفی درباره شماست و این که چقدر چهره طبیعی خودتان را دوست دارید.

راهنمای جامع خرید دوربین حرفه ای

در آخر:

عکس های سلفی می تواند برای کار های مختلف باشد. شاید یک آدم مشهور باشید که نیاز دارید یک عکس کامل و عالی از خودتان بگیرید. ممکن برای شما سلفی برای به اشتراک گذاشتن در صفحات مجازی بین دوستانتان باشد برای داشتن لحظاتی خوش و یا برای قرار دادن به عنوان عکس پروفایل. ما در این مقاله سعی کردیم نکته هایی را به شما آموزش دهیم که بهترین خودتان باشید.