شما میتوانید با استفاده از ابزارهای آنلاین و رایگان، ویدیوهای  موجود در یوتیوب را به فرمت MP3 تبدیل کنید. ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد تا چه گونه بتوانید از یوتیوب آهنگ دانلود کرده و به صورت آفلاین ( بدون اینترنت) به آن ها گوش کنید.

غالبا وبسایت های پخش موسیقی هزینه اشتراک بالایی دارند. اما شما میتوانید زمانی که به اینترنت دسترسی دارید موزیک های تبلیغاتی موجود در YouTube  را به صورت آنلاین گوش دهید و این بسیار خوب است. اما در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید چه میکنید؟  اما در مورد زمانی که به این اینترنت دسترسی ندارید چه؟

در اینترنت میتوانید مقالات متعددی در رابطه با نقض قوانین و سیاست های یوتیوب در هنگام دانلود کردن از این وبسایت را مطالعه نمایید ما در این مقاله از چنین راه های حمایت نمی کنیم و در این مقاله فقط آموزش  تبدیل کردن آپلودهای شما را به فرمت MP3 آموزش خواهیم داد.

تمرکز ما در این مقاله بر روی یک سرویس آنلاین به نام convert2mp3 است، اما لازم است تا بدانید که این ابزار فقط  یکی از  چندین ابزارهای موجود در اینترنت است و ابزارهای فراوان دیگری نیز برای این کار وجود دارند. که همگی  روش های بسیار مشابهی دارند که اساسا شامل وارد کردن  URL ویدیو YouTube به نوار جستجو، اضافه کردن برخی از برچسب ها و فشردن دکمه دانلود می شود.

قبل از اینکه شروع به کار کنید، لازم است تا بدانید  که یوتیوب سرویس اشتراکی جدیدی  را نیز  ارائه می دهد که به شما امکان دانلود و گوش دادن  موسیقی  بدون تبلیغات  را ارایه  میدهد. سرویس  YouTube Music Premium در حال حاضر در ایالات متحده، استرالیا، نیوزیلند، مکزیک و کره جنوبی در دسترس است و به زودی در انگلیس و اروپا نیز فعال می شود و هزینه آن  9.99 دلار یا 9.99 پوند به ازای هر ماه است، اما اگر قبلا اشتراک عضویت Google Play را داشته اید برایتان رایگان خواهد بود.

 

قبل از ادامه دادن به این مقاله چنانچه شما تمیال و قصد دانلود خود ویدئو ها با هر فرمتی از یوتیوب را دارید از لینک زیر 4 روش دانلود یوتیوب را به ساده ترنی روش می توانید مطالعه کنید.

چگونگی دانلود از یوتیوب (۴ روش سریع)

استفاده از وبسایت convert2mp3


URL ویدیو YouTube را پیدا کنید.دانلود آهنگ از یوتیوب - هاو کن یو

ویدیویی را که می خواهید در YouTube تبدیل کنید پیدا کنید، سپس روی آن کلیک راست کرده و گزینه ‘Copy video URL’ را انتخاب کنید. و یا مستقیما  URL را از نوار آدرس بالای صفحه  کپی کنید.

به یک سایت تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 بروید.دانلود آهنگ از یوتیوب - هاو کن یو

به وبسایت convert2mp3 .net  بروید. داخل تکست باکس موجود کلیک راست کنید و Past کنید و یا روی آن کلیک کرده و دکمه Ctrl+V  را بزنید و سپس دکمه Convert (به معنای تبدیل) را بزنید.

همچنین شما  میتوانید تا با استفاده  از نوار جستجو موجود در این سایت دنبال یک ویدیو خاص بگردید و بعد از پیدا کردن آن و بدون رفتن به یوتیوب  داخل همان سایت  convert2mp3  آن  ویدیو را به فرمت MP3 تبدیل کنید.

تگ ها و اطلاعات لازم را وارید کنید.دانلود آهنگ از یوتیوب - هاو کن یو

بعد از فشردن دکمه Convert صفحه ای باز می شود و شما در صفحه بعد می توانید برچسب های خود را برای این آهنگ تنظیم نمایید. دو تکست باکسی که در ابتدا هستند به ترتیب  برای افزودن نام  هنرمند و نام آهنگ است  و شما  با انتخاب  گزینه Advanced Tags (تگ های  پیشرفته) می توانید نام آلبوم  و عکس آلبوم (کاور آهنگ) را نیز اضافه کنید.

 همچنین می توانید در این  صحفه به موزیکتان گوش کنید و ببینید که درست و کامل تبدیل شده است یا خیر.

پس از اتمام کار بر روی دکمه Continue (ادامه) کلیک کنید.

فایلتان را دانلود کنید.دانلود آهنگ از یوتیوب - هاو کن یو

در صفحه بعد دکمه ای به نام Download (دانلود) وجود دارد که به شما اجازه می دهد فایل MP3 خود را دانلود کنید. روی آن کلیک کنید.

فایل MP3 بر روی حافظه  کامپیوتر شما ذخیره خواهد شد و  شما میتوانید آن را در  پوشه Downloads یا هر جایی که در سیستمتان برای ذخیره دانلودهایتان تنظیم کرده اید، پیدا کنید.

همچنین شما می توانید لینکت تبدیل شده را به اشتراک بگذارید و یا آن را داخل حساب DropBox خود ذخیره کنید و یا به راحتی به فرمتی دیگر تبدیل کنید.

روش دوم: استفاده از وبسایت mp3juices


یکی از بهترین وبسایت های دانلود آهنگ از یوتیوب وبسایت www.mp3juices.cc است. برای استفاده از این وبسایت ابتدا به آن رجوع کرده و در قسمت search سایت نام آهنگی از یوتیوب که قصد دانلود آن را دارید وارد کنید. دانلود آهنگ از یوتیوب - هاو کن یو

سپس منتظر بمانید تا نتایج جستجو برای شما ظاهر شوند. اگر اسم آهنگ مورد نظر خود را درست وارد کرده باشید به احتمال زیاد میتوانید عنوان را در نتیجه اول ببینید.

سپس با کلیک کردن بر روی گزینه دانلود download سیستم به طور خودکار شروع به کانورت ویدیو کرده و پس از چند ثانیه عملیات دانلود mp3  دلخواه شما آغاز میشود.