چگونه کیف پول چرم بسازیم؟ ساخت کیف چرم موضوع دیگری در هاو کن یو است که قرار است به Hن بپردازیم. با توجه به اینکه امروزه هزینه های گزافی را برای خرید یک کیف پول چرم باید بپردازید از این رو امروز در هاو کن یو به شما آموزش ساخت کیف پول جیبی چرم را به ساده ترین روش و البته کمترین هزینه به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

رای ساخت کیف چرم با توجه به انواع و مدل هایی مختلف امروز به سراغ طرحی متافوت رفتیم که بیشتر مردانه به نظر می رسد ولی با این حال مطمئنا خانوم ها هم می توانند از ان استفاده کنند.

پیش نیاز ها
وسایل مورد نیاز
  • تیغ یا قیچی
  • دکمه های پرچی
  • خطکش

تکه ای چرم تهیه کنید

capture

برا این کار لازم نیست حتما به دنبال خرید ان باشید چرا که شما کاربران سایت هاو کن یو به راحتی با گشتی در انباری و یا منزل کیف های چرم کهنه شده و سایر البسه و وسایل چرم که دیگر از آن استفاده نمی کنید را می توانید پیدا کنید و با توجه به اینکه به مقدار زیادی چرم احتیاج نداریم  از برشی از آن ها می توانیم استفاده کنیم . پس تنها در صورت صلاحدید اقدام به خرید آن کنید.

چرم را برش بزنید

02

ما برای برش زدن به شما کاربران سایز و یا ابعاد خاصی نمی دهیم چرا که به راحتی خود شما می توانید متناسب با نیاز خود و سایز کیفی که احتیاج دارید ان را بزرگ و یا کوچک کنید. پس تنها در شکل الگوی لازم در اختیار شما قرار گرفته شده است. تنها کافیست متناسب با سایز مورد نظر خود و مشابه الگو آن را برش بزنید.

چرم را پانچ و دکمه ها را کنتصل کنید

05حال شما میبایست چند سوراخ در ابتدا بر روی چرم ایجاد کنید که این کار را بهتر است با دستگاه پانچ که برای سوراخ کردن کمربند استفاده می شود انجام دهید. سپس دکمه های که بسته به سلیقه شما به هر نحوی میتوانند خریداری شوند را در مکان خود نصب کنید. در زیر عکس هایی بیشتر را میبینید

کیف را تا بزنید

06

حال مطابق تصویر گیف زیر کیف را تا بزنید و دکمه های آن را ببندید. به همین راحتی و شاید با مهیا بودن وسایل در کمتر از ۱۰ دقیقه شما می توانید کیف مورد نظر خود را تهیه و استفاده کنید.

 

ویدئوی آموزش این کار هم در ادامه برای شما کاربران هاو کن یو مهیا شده است که می توانید مشاهده کنید