بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس در اندروید و ios کدام نرم افزار های هستند؟ دوربین‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، مثل تکنولوژی‌های دیگر تلفن همراه پیشرفت می‌کنند و با سرعت بسیار زیاد و هیجان انگیزی در حال به روز شدن و نوآوری هستند. به نظر نمی‌رسد که سرعت این روند به این زودی کاهش یابد. این پیشرفت‌ها باعث می‌شود کار‌هایی که می‌توانید با بهترین برنامه‌های ویرایش عکس انجام دهید هیجان انگیزتر شود. شما می‌توانید عکس زیبایی که گرفته‌اید را انتخاب کرده و  آن را با استفاده از این برنامه‌های ویرایش عکس به یک اثر هنری تبدیل کنید.

صدها و شاید هزاران برنامه‌ ویرایش عکس برای اندروید و iOS وجود دارد؛ اگرچه این واقعا هیجان انگیز است اما به این معنی است که برای انتخاب بهترین نرم افزار ویرایش عکس به چالش کشیده می‌شوید.

در این مطلب سعی می‌کنیم با ارائه راهنمایی‌هایی انتخاب برنامه ویرایش عکس مورد نیازتان را آسان‌تر کنیم. ما از App store و Play store بهترین برنامه‌های ویرایشگر عکس که در حال حاضر در دسترس هستند را پیدا کردیم.

بنابراین، اگر شما به دنبال یک نسخه همراه از برنامه ویرایشگر عکس، که روی کامپیوتر خود دارید، هستید یا حتی اگر یک برنامه نسبتا ساده برای ویرایش عکس‌های سلفی خود قبل از به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی می‌خواهید، ما بهترین برنامه‌های ویرایش عکس را برای شما پیدا کرده‌ایم که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

گوگل اسنپ سید (Google Snapseed)

قیمت: رایگان

گوگل اسنپ سید یک برنامه فوق العاده است که به خاطر قابلیت‌های ویرایشی فراوانی که دارد از برنامه‌های دیگر پیشی گرفته است.

علاوه بر ابزار برش و چرخش رایج، دارای گزینه هایی مانند تغییر عمق زمینه، منظره (ایده آل برای جبران مشکلات نوردهی ایجاد شده توسط لنز ثابت دوربین تلفن)، ایجاد انحنا و تنظیمات روشنایی است.

یکی از ابزارهای جالب اسنپ سید، Expand است که زمینه مناسب را محاسبه می‌کند و از این اطلاعات برای بزرگ کردن قاب عکس استفاده می‌کند. این عملکرد در واقع مانند Content Aware Fill فتوشاپ عمل می‌کند. در واقع این برنامه با محاسابات دقیق بهترین نتیجه را به شما می‌دهد، اما برای کسب نتیجه مطلوب بهتر است  پس زمینه هرچه ساده تراکنید.

اسنپ‌سید همچنین برای ویرایش عکس‌های سلفی و سایر عکسهای پرتره کاربرد دارد. یکی از ویژگی‌های مفید سید امکان تشخیص چهره است، که این امر به شما اجازه می دهد با تغییراتی دقیق در دوربین رو‌به‌رو عکسی به مراتب بهتر بگیرید.

اسنپ‌سید انواع بسیار متنوعی از فیلترها را ارائه می‌دهد و همه آنها کاملا قابل تنظیم هستند.شاید به نظر کمی دشوار باشد، اما سید برای استفاده از فیلتر‌ها ویدیوهای آموزشی قرار داده است.

اپلیکیشن گوگل اسنپ سید با دارا بودن این ویژگی های فوق العاده، به عنوان بهترین برنامه ویرایش عکس برای دستگاه های اندرویدی شناخته می‌شود و ما امیدواریم که به زودی شاهد نسخه دسکتاپ آن باشیم.

Adobe Photoshop Express

قیمت: رایگان

فتوشاپ اکسپرس مجموعه‌ای از بهترین ابزارهای ویرایش عکس را که در یک برنامه ساده و کاربردی که حتی بر روی گوشی های هوشمند نیز قابل استفاده است را در اختیار شما قرار می دهد.

قبل از انجام هر کاری با این برنامه، باید برای تهیه نسخه رایگان با استفاده از آدرس ایمیل، اکانت فیس بوک یا Google، ثبت نام کنید. شما می توانید از این شناسه برای استفاده از دیگر محصولات و خدمات Adobe استفاده کنید. البته، اگر شما قبلا Adobe ID دارید، مطمئنا می توانید از آن نیز استفاده کنید.

برای شروع کار با فتوشاپ اکسپرس، می توانید یک عکس را از دستگاه تلفن همراه خود انتخاب کنید، یک عکس جدید با دوربین بگیرید یا حتی از یکی از تصاویر Adobe Creative Cloud استفاده کنید.با این کار می‌توانید تمامی عکس های ویرایش شده خود را از دستگاه‌های دیگذ نیز مشاهده کنید.

فتوشاپ اکسپرس، تمام ابزارهای ویرایش اولیه که انتظار دارید را به شما ارائه می دهد، از جمله چرخش، برش، اصلاح قرمزی چشم و تنظیم روشنایی. در عین حال انتخاب فیلترهای هوشمند طراحی شده برای حل مسائل رایج، از جمله تغییرات رنگ و یک سری ابزار‌های حرفه ای دیگر را به صورت پک در اختیار شما قرار داده است.

هنگامی که ویرایش شما تمام شد، می توانید عکس نهایی را در حافظه تلفن همراه خود ذخیره کنید، آن را به Adobe Creative Cloud آپلود کنید یا آن را با استفاده از شبکه‌های به اشتراک بگذارید.

Facetune(فیس تون)

قیمت: ۳.۹۹ پوند / ۵.۹۹ دلار آمریکا

اگر شما از آن دسته افراد هستید که دائما در حال سلفی گرفتن هستید و به دنبال آن هستید تا کمی تغییرات روی عکس‌هایتان انجام دهید، فیس‌تون برنامه مورد علاقه شماست.

این نرم افزار ویرایش عکس به شما اجازه می دهد تا رنگ ها را تنظیم کنید، دندان‌هایتان را سفید کنید، هر گونه ایرادی را برطرف کنید، و یا فقط با چند ضربه کوچک حالت خوبی را بدست آورید. تنها کاری باید انجام دهید این است که ابزار مورد نظر خود را انتخاب کنید، ، سپس انگشت خود را به طور مستقیم به تصویر بکشید.

میتوانید دکمه آبی رنگ پایین صفحه را نگه دارید تا عکس ویرایش شده را با عکس اصلی متصل کند.

هنگامی که عکس مورد نظر خود را آماده کردید، می توانید یک فیلتر اضافه کنید و سپس آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آن را در حافظه دستگاه خود ذخیره کنید.

Prisma(پریسما)

قیمت: رایگان

در مورد برنامه هایی که ادعا می‌کنند سبک های هنری را تکرار می کنند، شما ممکن است دچار شک و تردید شوید.فیلترهای «طراحی» و «نقاشی» که در بسیاری از ویرایشگرهای عکس وجود دارد، کاملا وحشتناک هستند.در این مورد Prisma  استثنا است، و هنگامی که شما آن را امتحان کنید، متقاعد خواهید شد.

اگر چه فیلترهای اضافی برای خرید در برنامه در دسترس هستند، انتخاب میان امکانات رایگان برنامه نیز طیف وسیعی را شامل می‌شود.

شما می توانید خلاقیت خود را در پریزما فید که همانند اینستاگرام عمل می‌کند به نمایش بگذارید.بعد زا ذخیره کردن عکس آماده شده در حافظه تلفن همراه خود می‌توانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید.

حتی اگر تصمیم ندارید که عکس خود را به اشتراک بگذارید می‌توانید با امتحان افکت‌ها و فیلتر‍‌های مختلف پریزما خود را سرگرم کنید.

اپلیکیشن VSCO

قیمت: رایگان

VSCO مانند یک نسخه پیشرفته از برنامه محبوب Instagram است، و دارای یک ویژگی اجتماعی است که به شما این را امکان می دهد که عکس‌های عکاسان VSCO دیگر را دنبال کنید.شما می‌توانید مخاطبین و دوستان فیس بوک خود را جستجو و دنبال کنید.

VSCO  همه ابزارهایی را که برای ویرایش عکسی که با تلفن همراه گرفته‌اید لازم دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد، از جمله اصلاح کنتراست و گرمی و سردی رنگ‌ها، و همچنین یک ابزار هماهنگ بسیار مفید برای صاف کردن افق ها، ارائه می دهد. همچنین تنظیمات محو شده و ابزارهایی برای خراب کردن تصویر و تنظیم رنگها وجود دارد.

انتخاب فیلترهای محیطی بسیار زیاد نیست، اما از لحاظ ظاهری بسیار جالب است و از طریق یک نوار لغزنده ساده قابل تنظیم می باشد.

پس از اتمام کار، می توانید تصویر خود را با انجمن VSCO به اشتراک بگذارید، آن را مستقیم به فیس بوک ارسال کنید، یا آن را از طریق هر شبکه اجتماعی یا برنامه پیام رسانی به اشتراک بگذارید.

تنها نکته این است که شما نمی توانید آن را در حافظه تلفن همراه خود ذخیره کنید؛ در عوض، شما باید آن را به خودتان ایمیل کنید یا آن را به سرویس ذخیره سازی ابر ذخیره کنید.

اولین بار که از VSCO استفاده می کنید، یک نسخه آزمایشی هفت روزه از VSCO X ارائه می شود که شامل گزینه‌های از پیش تنظیم شده و ابزارهای مختلف است که معمولا فقط برای هزینه اشتراک استفاده می شود. به یاد داشته باشید که از شما خواسته می شود قبل از شروع به کار با نسخه آزمایشی اطلاعات مربوط به پرداخت را وارد کنید،بنابراین ممکن است ترجیح دهید این گزینه را رد کنید و به طور مستقیم به نسخه رایگان بروید.