شاید برای بسیاری از مالکین محترم تهران اجاره ملک به خارجی موضوعی نا آشنا و غیرقابل تصور باشد و خیلی ها به اجاره ملک به خارجی ها دیدی ندارند. در توضیحی کوتاه به اجاره خانه به خارجی ها می پردازیم.

در تهران سالیانه عده زیادی از خارجی ها و اتباع، مشغول به کار هستند، عده ای برای کار در سفارتخانه های کشورشان در تهران ساکن هستد و عده ی زیادی نیز در شرکت های خارجی که در تهران دفتر دارند، کار می کنند. البته با توجه به تحریم ها کشورهای تعداد انها بسیار کمتر از آنچه باید است ولی خب همیشه عده ای از انها در تهران هستند.

از سالیان دور عده ای از مالکین، ملک خود را فقط به خارجی اجاره می دهند و از مزایای آن باخبر هستند.

چه ملکی برای اجاره به خارجی ها مناسب است
اجاره ملک به خارجی ها

خارجی ها عمدتا در تهران ملک مبله اجاره می کنند و سناریو اجاره آن با ایرانی متفاوت است. در اجاره به خارجی، مبلغی تحت عنوان ودیعه یا پول پیش در کار نیست و مالک تمام کرایه یک سال را به صورت یک یا دو پیش پرداخت ۶ ماهه دریافت می کند.

همانطور که گفتم اجاره به خارجی به صورت مبله است،پس نوع و کیفیت مبلمان بسیار در قیمت اجاره تاثیر گذار است.

اگر بخواهیم به طور میانگین قیمت اجاره ها را بررسی کنیم، اجاره منزل به خارجی ها بین ۳۰ تا ۳۵ درصد بیشتر از قیمت اجاره به ایرانی سود دارد.

ما در سایت رنتال آماده اجاره ملک های شما به خارجی ها هستیم. اگر ملک برای اجاره دارید در این لینک ( rent home in tehran ) به ما سر بزنید و برای گذاشتن ملک خود در سایت از طریق شماره موبایل درون سایت با ما تماس بگیرد.